TOP 20 branduri: cele mai puternice din lume
BusinessWeek a colectat date importante si a realizat un top al celor mai puternice branduri din lume pe 2009. Observam un new entry interesant in primele 20 de pozitii (chiar locul 20), din partea Apple, care a avut o evolutie excelenta in plina criza financiara, reusind sa creasca prin prisma unui management de top si a unor produse inalt calitative, care au patruns in multe piete din toata lumea.
Coca-Cola se mentine pe primul loc si asta nu mai e o surpriza pentru nimeni. Gigantul IBM este si de data aceasta peste Microsoft, care a inregistrat probleme in vanzari si multumirea clientilor cauzate de nu foarte bine primitul sistem de operare Vista. Ballmer insa face ce stie mai bine si, odata cu lansarea noului Zune HD, a OS-ului Windows 7, a dezvaluirii noilor controllere pentru Xbox, precum si a intentiei de a produce cateva telefoane mobile, Microsoft are sanse sa urce cel putin o pozitie in viitor.
Google sta bine, pe locul 7, cu o valoare a brandului de aproximativ 32 de miliarde de dolari. Iata si intreg topul 20, cu mentiunea ca virgula joaca rol de punct:
1. Coca-Cola ($68,734 million)
2. IBM ($60,211 million)
3. Microsoft ($56,647 million)
4. GE ($47,777 million)
5. Nokia ($34,864 million)
6. McDonald's ($32,275 million)
7. Google ($31,980 million)
8. Toyota ($31,330 million)
9. Intel ($30,636 million)
10. Disney ($28,447 million)
11. Hewlett-Packard ($24,096 million)
12. Mercedes-Benz ($23,867 million)
13. Gillette ($22,841 million)
14. Cisco ($22,030 million)
15. BMW ($21,671 million)
16. Louis Vuitton ($21,120 million)
17. Marlboro ($19,010 million)
18. Honda ($17,803 million)
19. Samsung ($17,518 million)
20. Apple ($15,443 million)
Pentru Top 100 branduri, vizualizati articolul pe BusinessWeek.
Președintele Iohannis încurajează o prezență cât mai activă în...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank va folosi un instrument digital realizat de iFactor pentru...
Sursa: futurebanking.ro
-
MAE, despre românii blocați la Dubai: Au fost ajutați să se cazeze până revin...
Sursa: wall-street.ro
-
Liniște interioară: Cuvinte-cheie care ne ajută să ne calmăm mintea
Sursa: garbo.ro