Un om valoreaza mai mult decat aurul pe care il poarta. La fel si o tara

Fara sa fie socanta, halucinanta, cutremuratoare sau cum or mai fi declarat titlurile zilele acestea, reclama realizata de Papaya Advertising pentru campania Salvati Rosia Montana are un scop precis: sa ajunga la opinia publica si sa creeze niste buzz in jurul subiectului Rosia Montana. Este fara indoiala o creatie deosebita, un material vizual puternic care propune un alt unghi de abordare a subiectului Rosia Montana. Unde mai pui ca o are ca protagonista pe Maia Morgenstern.

Pe langa faptul ca se bucura de prezenta Maiei Morgenstern si de vocea ei tulburatoare, executia curata a clipului si mesajul puternic fac ca acesta sa aiba potential de viralitate (ceea ce probabil si urmarea). A adunat deja, la patru zile de la lansare, peste 3000.000 de vizualizari.

Pe langa buzz-ul creat in online, spotul va rula si la TV, diferenta fiind ca modalitate de difuzare - durata, frecventa, ora - ramane la latitutinde statiilor TV.

Retail jobs

Cat de eficienta credeti ca este reclama?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.