Ca o persoana care a urmarit era moderna a lui Dacia inca de la inceput, am fost foarte curios sa testez noul Logan pentru a vedea cat de mult a evoluat modelul de capatai al constructorului in cei aproape noua ani de la lansarea sa. Asadar, am programat un test cu Logan-ul motorizat de noul propulsor turbo de 0,9 l si 90CP, insa din pacate (sau din fericire), o modificare de ultim moment a facut ca in loc de acesta sa-mi fie pus la dispozitie “starul” noii game, versiunea Stepway a lui Sandero.

Ca si in trecut, Stepway este in esenta un Sandero caruia i-a fost aplicat un tratament “off-road”, care il face sa arate mult mai bine. Totusi, chiar ignorand detaliile extravagante, este usor de observat evolutia reusita la nivel stilistic, comparativ cu generatia precedenta, si asta in conditiile in care designul vechiului Sandero a fost mult mai reusit decat al Loganului. Francezii s-au tinut de cuvand, respectand intocmai strategia anuntata inca de acum doi-trei ani, conform careia Dacia va primi un design germanic, eficient, iar Renault unul latin, mai pasional.

De acord, designul este intotdeauna o chestiune de gust, dar oricat am incerca noi sa judecam fiecare detaliu in parte, realitatea e ca, in ansablu, designul noilor Logan/Sandero este foarte modern si poate face fata cu brio oricarei comparatii cu alt model de aceeasi clasa. Iar Stepway, este, in mod special, foarte reusit.

Retail jobs

La interior

Inca de la aparitia primului Logan, modelele Dacia nu s-au remarcat printr-o pozitie de condus foarte reusita. Pedalierul nu este suficient de adanc, volanul este relativ departat iar scaunele sunt parca prea inalte. Nici in noul Stepway nu am sesizat vreo imbunatatire notabila, insa scaunul reglabil pe inaltime si volanul, de asemenea reglabil pe inaltime, permit configurarea unei pozitii care, desi nu va fi optima pentru toti soferii, va fi suficient de confortabila. Stiu ca impementarea unui reglaj pe adancime al coloanei de directie implica costuri suplimentare, insa sunt convins ca o astfel de posibilitate va schimba mult in bine pozitia de sofat a modelelor Dacia.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro

Sursa foto main: Dacia.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.