HYbrid3 Evolution este cel mai nou concept al diviziei de motociclete Peugeot, iar francezii spun ca vehiculul este la granita dintre moto si auto. Scuter-ul se vrea a fi o solutie confortabila si eficienta pentru transportul in marile aglomeratii urbane si vine cu niste avantaje greu de ignorat. Evident, cele 3 roti pluseaza la capitolul stabilitate, dar atractivitatea lui HYbrid3 nu sta doar in acest aspect.

HYbrid3 Evolution este cel mai nou concept al diviziei de motociclete Peugeot, iar francezii spun ca vehiculul este la granita dintre moto si auto. Scuter-ul se vrea a fi o solutie confortabila si eficienta pentru transportul in marile aglomeratii urbane si vine cu niste avantaje greu de ignorat. Evident, cele 3 roti pluseaza la capitolul stabilitate, dar atractivitatea lui HYbrid3 nu sta doar in acest aspect.

Peugeot HYbrid3 EvolutionHYbrid3 Evolution, care este o versiune descoperita a conceptului HYbrid3 prezentat acum un an de constructorul francez, utilizeaza suspensie fata de tip paralelogram deformabil, ceea ce permite inclinarea vehiculului in conditii optime de stabilitate. In plus, tehnologia de propulsie este una hibrida. Scuterul este echipat cu un motor de 300 cmc, supraalimentat, pozitionat in spate, care antreneaza roata spate, puterea maxima fiind de 41 CP. Acesta este dublat de inca doua motoare electrice, montate in rotile fata. Cele doua motoare produc, impreuna, 8 CP, iar bateriile lor sunt alimentate cu energia recuperata la decelerare si la franare.

Peugeot HYbrid3 EvolutionAstfel, la nevoie, HYbrid3 Evolution devine un vehicul cu tractiune integrala, pe toate cele 3 roti. Motoarele electrice si cel cu ardere interna pot functiona intr-o mare varitate de combinatii. Astfel, la plecarea de pe loc si la viteza mica, scuterul este propulsat doar de motoarele electrice, caz in care autonomia este de maxim 10 km. La viteze mai mari, stabile, motorul termic preia sarcina propulsiei, iar daca se acceleraeza mai tare intervin si motoarele electrice pentru un plus de performanta, puterea maxima fiind in acest caz de 49 CP.

Exista si un sistem STOP/START, astfel incat HYbrid3 reuseste performante foarte buna la capitolul consum, acesta fiind de doar 2 litri/100 km, cu emisii de CO2 la nivelul a 48 grame/km.

Ai vazut noul Galibier? (click pe poza pentru detalii)


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.