In ultimii 30 de ani, adidas a sarbatorit cele mai importante evenimente de fotbal din lume prin lansarea unor parfumuri in editie limitata si produse de ingrijire corporala create impreuna cu sportivii.

Ca o aniversare a acestor 30 de ani, adidas a facut echipa cu cea mai importanta si prestigioasa competitie de cluburi de fotbal din lume, UEFA Champions League, pentru care lanseaza prima gama de ingrijire in editie limitata.

Pana la finele lunii august, produsele sunt disponibile in avanpremiera in reteaua hypermarketurilor Carrefour. In perioada 28-31 august, achizitionarea produselor adidas UEFA Champions League va fi rasplatita cu premii speciale constand in produse promotionale sau chiar bilete la meciuri din competitia cu același nume.

Parfumul din gama, in editie limitata, este construit in jurul notelor de lamaie, cashmeran si vanilie. Notele de top includ lamaia, lavanda si frunzele de violeta, fiind urmate de notele de mijloc care dezvaluie arome de salvie, mar verde si cashmeran. Vanilia, patchouli si muschiul de copac sunt notele de baza ale parfumului.

Citeste si:
Carrefour a înregistrat cele mai mari vânzări din ultimele două...
Carrefour a înregistrat cele...

Noua gama de produse prezenta in Carrefour include:


  • Deo spray 150ml

  • Apa de toaleta 100ml

  • After shave 100ml

  • Stick 51g

  • Gel de duș 400ml



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.