Noul produs ofera o aroma de fructe surprinzatoare care acapareaza simturile, o combinatie unica de zmeura si fructul pasiunii, cu o atitudine jucausa. Este disponibil in editie limitata incepand cu luna februarie a acestui an si se alatura gamei existente de arome Fanta: Portocale, Lamaie, Struguri, Piersici si Caise. Acesta este sustinut de o campanie integrata de comunicare ce include spot TV si activari in digital si in-store care vizeaza adolescentii curajosi si ambitiosi, dispusi sa faca orice pentru a gusta aroma inedita de zmeura si fructul pasiunii.
„Cu fiecare noua lansare incercam sa starnim imaginatia si creativitatea consumatorilor nostri. Fanta Zmeura si Fructul Pasiunii continua spiritul inovativ al initiativelor noastre si ofera o noua aroma consumatorilor sai, intotdeauna in cautare de experiente noi” a declarat Iuliana Nedelcu, Marketing Activation Manager Sparkling Soft Drinks Romania & Moldova Coca-Cola.

Raspunsul la intrebarea campaniei „Cat de departe ai merge ca sa gusti noua Fanta?” este ilustrat intr-un mod cat se poate de amuzant chiar in spotul dedicat, difuzat pe canalele TV incepand cu 14 martie. Acesta urmareste incercarile indraznete ale unui tanar de a pune mana pe noua sticla de Fanta Zmeura si Fructul Pasiunii si aduce in prim-plan un personaj surpriza, un catel simpatic din rasa pug.
Noua aroma Fanta Zmeura si Fructul Pasiunii, disponibila in ambalaje de 0.5, 2L, 2.5L, isi propune sa aduca si mai multa diversitate pe piata bauturilor racoritoare, in sustinerea angajamentului Companiei Coca-Cola de a oferi o gama cat mai variata de produse, adaptata nevoilor si preferintelor consumatorilor.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Tedi, care vinde și produse la un euro, deschide următoarele două magazine în...
Sursa: retail.ro
-
Flip se extinde internațional - startup-ul de telefoane SH ajunge în Bulgaria
Sursa: start-up.ro
-
#puimicminunemare: Vine vacanța cu trenul de la...bibliotecă! Recomandări de...
Sursa: garbo.ro
-
LIFE IS HARD, profit net în creștere cu 39,64%, în trimestrul I din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
eMAG: livrarea last mile a evitat emiterea a 142 tone de CO2
Sursa: green.start-up.ro
-
Redbull Soundclash 2022: Interviuri Spike și Irina Rimes // EXCLUSIV
Sursa: kudika.ro
-
Nicușor Dan vrea semafoare inteligente pentru București. Câți bani cere din PNRR
Sursa: wall-street.ro