Yuppy10 Iunie 2013de Vio

Lectura de un minut

Coca-Cola a organizat o petrecere surpriza pentru unul dintre cei mai Infocati fani: Mihaela Padure. Ca parte din campania 'Imparte o Coca-Cola', brandul a rasplatit fidelitatea unuia dintre cei mai activi fani de pe pagina de Facebook, oferindu-i o experienta unica si ocazia sa Imparta o Coca-Cola cu cei mai buni prieteni, Intr-un mod inedit.

Surpriza pregatita de Coca-Cola pentru Mihaela, o tânara de 23 de ani, a inclus un zbor cu elicopterul deasupra capitalei, folosind ca punct de plecare singurul heliport din tara, si o petrecere surpriza alaturi de prieteni si colegi. Petrecerea a fost gazduita de Dani Otil, complicele brandului Coca-Cola In a-i oferi Mihaelei o seara de neuitat, care a inclus si un concert live Vita de Vie, formatia preferata a Mihaelei. Mai mult, timp de doua saptamâni, celebrul semn publicitar Coca-Cola din Piata Romana, Bucuresti, va purta numele Mihaela.

Pentru prima data In istoria brandului, vara aceasta Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor sai. Ne-au bucurat entuziasmul cu care fanii au Intampinat campania si reactiile impresionante stârnite In social media de dozele personalizate. Mii de fani si-au postat pe paginile personale de Facebook fotografii cu sticle Coca-Cola cu numele lor. Astfel, ideea sarbatoririi celor mai activi fani ai brandului a venit firesc, pentru a le multumi pentru fidelitatea lor. Ca Mihaela mai sunt si alti fani, la fel de Infocati, carora le vom dedica surprize In urmatoarele zile.”, declara Anca Nastase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România si Moldova.

Am folosit Facebook si instrumente care contorizeaza activitatea si interactiunile de pe pagina Facebook a unui brand pentru a identifica cei mai activi fani. Am ales aceasta modalitate pentru ca pagina de Facebook Coca-Cola a fost creata de doi fani ai brandului, care au dorit sa Impartaseasca pasiunea pentru Coca-Cola”, continua Anca Nastase.

Citeste si:
Cantaretul Juliano Cezar a murit pe scena, in plin concert/ VIDEO
Cantaretul Juliano Cezar a...

In noua campanie „Imparte o Coca-Cola”, cele mai populare 150 de nume din România Inlocuiesc emblematicul logo al brandului pe sticlele de Coca-Cola si Ii Indeamna pe consumatori sa Ii suprinda pe cei dragi oferindu-le o sticla de Coca-Cola cu numele lor.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.