Daca ii iei pe Robin Williams si John Travolta si ii pui intr-un film despre doi burlaci care au o companie de marketing in lumea sportului, apoi mai pui la bataie si cativa dintre cei mai comici actori de la Hollywood... Ce obtii ?

Doi prieteni foarte buni – un divortat ghinionist si indragostit (ROBIN WILLIAMS) si un burlac mare amator de distractii (JOHN TRAVOLTA) – se trezesc ca vietile lor sunt intoarse pe dos cand pe Old dogs: Vechi Tovarasineasteptate trebuie sa aiba grija de doi gemeni de sapte ani, tocmai cand erau la un pas de a incheia cea mai mare afacere din viata lor. Cei doi holtei nu foarte cunoscatori in ale copiilor se poticnesc grav in eforturile lor de a avea grija de gemeni (debutantii ELLA BLEU TRAVOLTA si CONNER RAYBURN), ceea ce pune in miscare un sir intreg de mici dezastre si poate o noua intelegere a celor doi, referitor la lucrurile cu adevarat importante in viata.

Prezentat de Walt Disney Pictures, filmul “VECHI TOVARASI” este regizat de Walt Becker (“Wild Hogs,” “Van Wilder”), dupa un scenariu de David Diamond (“When in Rome,” “The Family Man”) & David Weissman (“When in Rome,” “The Family Man”). Filmul a fost produs de Andrew Panay (“When in Rome,” “Wedding Crashers”), Robert L. Levy (“The Comebacks,” “Wedding Crashers”) si Peter Abrams (“The Comebacks,” “Van Wilder 2: The Rise of Taj”). Garrett Grant este producatorul executiv.

ROBIN WILLIAMS (“Night at the Museum,” “Good Will Hunting,” - cu care a castigat Premiul Oscar® pentru “Cel mai bun actor intr-un rol secundar”) joaca rolul lui Dan, un tip obsedat de munca si care se pricepe mai bine la cifre decat la oameni. JOHN TRAVOLTA (“The Taking of Pelham 1 2 3,” “Hairspray”) este Charlie, un burlac iubitor de distractii, caruia ii place viata lui asa cum este. KELLY PRESTON (“Jerry Maguire,” “Addicted to Love,” “The Cat in the Hat”) joaca rolul lui Vicki, fosta mare iubire a lui Dan, care ii pune gemenii ii brate, dupa ce a pastrat secretul asupra lor timp de sapte ani; SETH GREEN (“Without a Paddle,” “Robot Chicken,” “Family Guy”) joaca rolul unui angajat entuziast, in plina ascensiune, din cadrul companiei lor de marketing. Debutantii ELLA BLEU TRAVOLTA si CONNER RAYBURN joaca rolurile celor doi gemeni. Din distributia plina de nume de prestigiu mai fac parte LORI LOUGHLIN (“90210,” “Summerland”), MATT DILLON (“Crash”), RITA WILSON (“It’s Complicated,” “Sleepless in Seattle”) si regretatul BERNIE MAC (“Ocean’s Eleven,” “Ocean’s Twelve,” “Ocean’s Thirteen”).

Poftă de comedie: avanpremiera „Bucătarii”
Poftă de comedie:...

Echipa de creatie din culisele productiei ii mai numara pe directorul de imagine Jeffrey Kimball (“Four Christmases,” “Bonneville”), designer-ul de productie David Gropman (“Taking Woodstock,” “Doubt”), editorii Ryan Folsey (“When in Rome,” “Order of Redemption”) si Tom Lewis (“Employee of the Month,” “Scary Movie 4”), designer-ul de costume Joseph Aulisi (“Taking Woodstock,” “The Pink Panther 2”), compozitorul John Debney (“Iron Man 2,” “Hannah Montana The Movie”) si supervizorul muzical Dave Jordan (“Iron Man,” “When in Rome”).

ADEVARATUL vechi tovaras

Filmul nu ar fi fost complet fara vedeta sa patrupeda. Echipa de filmare a apelat la Sebastian, un caine in varsta de 9 ani care a jucat rolul dulaului lui Charlie: Lucy, un copoi care imbatraneste... “Evident, nu trebuia sa faca prea multe, fiindca era practic cu un picior in groapa,” spune dresoarea Dawn Barkin. “In mare parte, Lucy sta doar pe pat, alaturi de John. Dar marele sau gag este ca ridica un picior si face pipi pe o planta.”

Prințul Harry, dialog cu fiul actorului Robin Williams pe o temă...
Prințul Harry și fiul...

Barkin, care lucreaza pentru o companie numita Paws for Affect, il antreneaza pe Sebastian de cativa ani. Ea spune ca trucul cu piciorul a fost invatat surprinzator de usor. “A invatat gestul intr-o zi si jumatate, ceea ce e extrem de putin. Iar acum ii place grozav sa il repete. Se duce la diverse obiecte, ridica piciorul si are aerul ca e cea mai nostima chestie din lume. E un gest pe care e evident ca ii place sa-l faca,” spune ea.

Echipa realizatorilor a fost de acord ca intregul proces a fost extrem de placut – si ca mesajul va ajunge clar la spectatori. “Cred ca publicul se poate astepta sa se distreze de minune,” spune Becker. “Indiferent ca e vorba de o bunicuta de 90 de ani, de un baietel de 9 ani sau un student de 20.”

“Vreau sa fac filme care sa ii faca pe oameni sa se bucure, sa rada”, spune Panay. “Cred ca am reusit acest lucru cu ‘VECHI TOVARASI’.”

Mesajul emoționant transmis de John Travolta după moartea soției sale
Mesajul emoționant transmis...