Unul din cele mai cunoscute branduri de lenjerie intima din America de Sud a creat o reclama care a reusit sa nasca o serie de controverse in intreaga lume. Dilema: se arata prea mult sau prea putin?

Cand vine vorba de promovarea unei linii de lenjerie intima, publicitarii par sa se invarta in jurul aceluiasi concept: unul sau mai multe modele ireal de sexy isi etaleaza formele perfecte intr-un pictorial provocator. Provocatoare este si campania brandului argentinian de lenjerie intima Jane Pane, insa intru cu totul alt mod.

In locul deja cliseicelor sesiuni foto provocatoare, Jane Pain a realizat un pictorial in care organele genitale ale modelelor sunt prelucrate digital in asa maniera incat sa para ca lipsesc. Sloganul campaniei completeaza de minune vizualul: Ceea ce nu poti vedea este ceea ce iti doresti sa vezi.

Aflata undeva la granita dintre a arata prea mult sau prea putin sau la cea dintre grotesc si inovator, mai degraba, campania a iscat o serie de controverse, atragand atentia publicului si a criticilor deopotriva. In ciuda scandalului iscat, unicitatea reclamei a fost recunoscuta in industrie. Jane Pain a obtinut premiul pentru cea mai buna reclama in cadrul competitiei Lapiz del Oro, cel mai prestigios concurs de publicitatea din Argentina, precum si un Gran Prix la Brnce Clarin. Premiile au reusit, bineinteles, sa creeze si mai multe controverse in jurul campaniei.

Fotografiile au fost realizate de Natasha Ygel.

In GALERIA FOTO puteti vedea mai multe imagini din campanie.

Cum vi se pare campania? Credeti ca au exagerat?


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.