Emoji au devenit un lucru obisnuit in comunicarea de zi cu zi. Atunci cand nu stim cum sa raspundem, trimitem o fata zambitoare, un trandafir sau o maimuta care isi acopera ochii.
Aceste emoticoane au devenit atat de obisnuite in mesajele tinerilor incat companiile fac tot posibilul pentru a tine pasul si pentru a le integra in campaniile lor. Pana si guvernul Statelor Unite a folosit emoji intr-un raport despre tinerii adulti. Iar Finlanda a creat un emoji national.
Potrivit oficiului de turism al tarii, Finlanda este prima tara care a creat emoji care sa le reprezinte. Cum arata acestea, va intrebati? Un cuplu gol in sauna, un telefon Nokia si un rocker. Numele oficiale ale emoticoanelor sunt „the Saune”, „the Unbreakable” si „the Headbanger”.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro