Emoji au devenit un lucru obisnuit in comunicarea de zi cu zi. Atunci cand nu stim cum sa raspundem, trimitem o fata zambitoare, un trandafir sau o maimuta care isi acopera ochii.
Aceste emoticoane au devenit atat de obisnuite in mesajele tinerilor incat companiile fac tot posibilul pentru a tine pasul si pentru a le integra in campaniile lor. Pana si guvernul Statelor Unite a folosit emoji intr-un raport despre tinerii adulti. Iar Finlanda a creat un emoji national.
Potrivit oficiului de turism al tarii, Finlanda este prima tara care a creat emoji care sa le reprezinte. Cum arata acestea, va intrebati? Un cuplu gol in sauna, un telefon Nokia si un rocker. Numele oficiale ale emoticoanelor sunt „the Saune”, „the Unbreakable” si „the Headbanger”.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro