'Gasesc televizorul foarte educational. De fiecare data cand cineva da drumul la televizor, ma duc in cealalta camera si citesc o carte' - Groucho Marx

Traim intr-o era care ne tine, prin definitie, ocupati. Ca niste social media junkies ce suntem, nu putem trece peste o zi fara sa ne impartasim gandurile in 140 de caractere sau mai putin, fara sa ne fotografiem mancarea sau paharul de bautura, fara notificari, like-uri sau share-uri, fara sa rasfoim emailuri, stiri sau feed-uri, fara Fruit Ninja sau Angry Birds, fara sa ne verificam plantele virtuale si locatarii virtuali carora le-am inchiriat casa virtuale. Rectific. Traim intr-o era care ne tine, prin definitie, pseudo-ocupati.

De acord, rolul tehnologiei in viata cotidiana este o tema fumana demult, dar nu puteti sa nu imi dati dreptate cand va spun ca, avand atatea tentatii si un acces la informatii atat de la indemana, este foarte usor sa spunem unei carti "iarta-ma, nu acum".

Vezi mai multe imagini in GALERIA FOTO

Un studiu recent realizat de Institutul Roman de Studii Sociale (IRSS) arata ca jumatate din populatia Romaniei NU A CITIT nici macar o carte in 2012. O cifra ingrijoratoare, as spune. O cifra care arata directia spre care ne indreptam. Desi exista cateva initiative de culturalizare a romanului, ca orasul citeste pe care o admiram si aplaudam, e nevoie de mai mult.

Prin alte parti, pentru a le aminti oamenilor ca cititul face bine sanatatii mintale (si nu numai) editurile sau librariile dau mana cu oamenii de publicitate si concept reclame prin care incerca sa ii ajute pe oameni sa redescopere placerea cititului. Si, cum sta bine unei carti, reclamele sunt una mai creativa decat cealalta.

O campanie de genul ar prinde bine si pe la noi, nu credeti?

In GALERIA FOTO v-am pregatit mai multe reclame super creative care promoveaza cititul.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.