Parte din campania "Thank you, Mom", spotul lansat de P&G, denumit The hardest job in the world is truly the best job in the world/ Cel mai dificil job din lume este cel mai bun, spune povestea a patru mame de viitori campioni olimpici de pe patru continente diferite si a eforturile depuse de acestea in fiecare zi.
In cele 80 de secunde, cat are spotul, cele patru mame din Londra, Rio de Janeiro, Los Angeles si Beijing, printr-un efort sustinut si repetat, isi pregatesc copiii pentru performanta, devenind astfel adevaratii campioni.
Impactul emotional al campaniei este garantat din primele secunde si daca crezi ca vei reusi sa vezi clipul pana la sfarsit fara sa versi macar o lacrima, iti spunem de pe acum ca te inseli.
Asa ca, ia-ti o batista si apasa butonul de play.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
Top 5 motive pentru care un client renunță la magazinul sau la brandul preferat
Sursa: retail.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Un oraș din Italia le dă apă cu porția oamenilor. Locuitorii nu mai au voie...
Sursa: wall-street.ro