Parte din campania "Thank you, Mom", spotul lansat de P&G, denumit The hardest job in the world is truly the best job in the world/ Cel mai dificil job din lume este cel mai bun, spune povestea a patru mame de viitori campioni olimpici de pe patru continente diferite si a eforturile depuse de acestea in fiecare zi.
In cele 80 de secunde, cat are spotul, cele patru mame din Londra, Rio de Janeiro, Los Angeles si Beijing, printr-un efort sustinut si repetat, isi pregatesc copiii pentru performanta, devenind astfel adevaratii campioni.
Impactul emotional al campaniei este garantat din primele secunde si daca crezi ca vei reusi sa vezi clipul pana la sfarsit fara sa versi macar o lacrima, iti spunem de pe acum ca te inseli.
Asa ca, ia-ti o batista si apasa butonul de play.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiza Green Start-Up: cât costă alimentele vegane vs cele tradiționale
Sursa: green.start-up.ro
-
Brânza de Burduf de la Ferma Cățean, premiată la Great Taste Awards, Oscarul...
Sursa: retail.ro
-
Rugăciunea de marți. Potolește furtunile vieții și bucură-ți sufletul cu cel...
Sursa: kudika.ro
-
Salsa de roșii - o salată ușor picantă, potrivită pentru o cină de vară cu...
Sursa: garbo.ro
-
Sectorul fintech-urilor din Ucraina este în creștere, în ciuda războiului
Sursa: futurebanking.ro
-
Urmează cel mai aglomerat weekend pe litoral din acest sezon: 200.000 de...
Sursa: wall-street.ro
-
Dragoș Nicolaescu (angel investor) e speaker la Startup Elites. Ce poți...
Sursa: start-up.ro