Citeam in urma cu cateva luni o stire despre un barbat care s-a aruncat de la etajul al doilea al unui mall pentru ca iubita lui insita sa mai intre intr-un magazin. Bineinteles, povestea are un substrat mai profund si este, intr-adevar, tragica, dar impresia generala a ramas ca un tip a preferat sa moara decat sa-si mai vada iubita proband/cumparand inca o pereche de pantofi.
Nu spun ca e la fel peste tot, dar pare-se ca barbatii nu prea se omoara dupa cumparaturi. Si par ca nici nu inteleg de ce le ia femeilor atata sa isi cumpere ceva.
Cei de la Buzzfeed.com au realizat un experiment interesant. Au luat trei cupluri si i-au pus pe barbati sa cumpere haine iubitelor. Nu prea au reusit ei sa isi dea seama ce se potriveste cu ce, dar au stiut sa aleaga sutienele. :))
Ce a iesit, vedeti mai jos:
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro