Poate ca voi nu mai credeti demult in Mos Craciun, dar pentru pasagerii companiei aeriene WestJet Mosul inca exista. Ba chiar le-a indeplinit si cateva dorinte.

Aeroporturile nu se numara printre locurile in care ai vrea sa pierzi prea mult timp, mai ales in perioada sarbatorilor. Bagajele pierdute, intarzierile sau taxele extra care trebuie platite fac ca multe din fruntile care se perinda prin aeroporturi in aceasta perioada sa fie incrancenate.

Pentru a le descreti, compania aneriana WestJet l-a adus pe Mos in aeroport si a pus la cale un mic miracol de Craciun. Cu ajutorul unui ecran interactiv montat in sala de asteptare a doua aeroporturi, cel din Toronta si cel din Hamilton, Mos Craciun a putut afla ce isi doresc pasagerii sa primeasca de Craciun. Apoi, in timp ce acestia zburau spre destinatie, si-a trimis elfii la cumparaturi si le-a indeplinit toate dorintele. Toate! Fie ca si-au dorit sosete, fie ca si-au dorit o tableta sau un televizor, Mosul a avut grija sa indeplineasca toate dorintele de pe lista si sa ii faca pe oameni sa creada, macar pentru o zi, ca miracolele se pot intampla.

Mare a fost surpriza pasagerilor cand, in locul bagajelor, pe banda rulanta au inceput sa apara cadouri cu numele lor scrise pe eticheta. Frumos. Tare frumos.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.