Cum se poate promova un site porno in media mainstream?

Pornhub, un site de care nu a auzit nimeni niciodata, dar care se lauda ca ar fi unul din cele mai mari site-uri porno din lume, a gasit o metoda ingenioasa de a atrage atentia mediei mainstream.

Vazand ca, in fiecare zi, peste 35 de milioane de oameni intra pe site-ul lor, cei de la Pornhub s-au gandit ca nu ar fi o idee rea sa ceara ajutorul acestora. Asa ca au lansat o competitie prin care au anuntat ca isi cauta viitorul director creativ.

Cei care doreau sa se inscrie in competitie trebuiau sa vina cu idei de campanii SFW, adica Safe for Work, care sa poata fi promovate si pe TV, si in reviste si pe panourile publicitare din statia de autobuz. Se cereau, cu alte cuvinte, concepte creative, dar curate, care sa faca aluzii subtile la Pornhub, fara tatici dezvelite sau, doamne fereste, alte lucruri indecente.

Timpul a trecut si Pornhub a anuntat zilele trecute cei 15 finalisti ai competitiei: 13 postere si 2 clipuri.

Cele doua clipuri le puteti vedea mai jos, iar posterele le gasiti in GALERIA FOTO.

PornHub "ALL YOU NEED IS A CONNECTION" from max sherman on Vimeo.

Asteptam finalizarea – pardon! – rezultatele competitiei. ;)


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.