Simplitatea este cheia.

1. Foloseste un font simplu, standard, ca de exemplu: Courier, Times, Arial, Univers, sau Futura. Simplitatea este cheia.

2. Ca dimensiune a fontului, alege un numar intre 11 si 14.

3. Pastreaza dimensiunea liniilor textului pana in 65 de caractere (litere, spatii si punctuatie).

4. Nu folosi elemente grafice, sublinieri, semne pentru numerotare, ingrosari, inclinari sau umbriri ale caracterelor.

5. Utilizeaza litere mari pentru titluri.

6. Aliniaza textul spre stanga.

7. Poti utiliza suplimentar linii verticale sau orizontale, dar ai grija, acestea pot distrage atentia de la continutul textului.

8. Renunta la paranteze sau acolade, chiar si pentru numerele de telefon; acestea le pot face dificil de citit.

9. Foloseste hartie alba si font negru.

10. Utilizeaza o imprimanta laser de calitate.

11. Imprima pe o singura parte a hartiei.

12. Nu micsora spatiile dintre caractere. Mai bine utlizeaza inca o pagina decat sa inghesui continutul si sa fie dificil de urmarit.

13. Nu capsa foile unui CV.

14. Utilizeaza termeni specifici pregatirii tale profesionale. De multe ori, angajatorii aleg CV-urile care contin termeni tehnici.

15. Pozitioneaza-ti numele pe prima linie a CV-ului. Nu mai adauga nimic pe acea linie.

16. Trimite prin fax CV-ul, folosind setarea cea mai buna din punct de vedere calitativ, nu cea standard, pentru a fi mai lizibil.

17. Nu indoi CV-ul - aceasta poate face scanarea dificila, implicit primirea neclara a CV-ului.

18. Daca trimiti CV-ul prin e-mail, nu mai face distinctia intre pagini, deoarece intregul e-mail va fi descarcat in baza lor de date ca o singura pagina.

19. Nu trimite CV-ul ca atasament al unui e-mail, decat daca este specificat acest lucru in mod clar. Multi angajatori sterg e-mailurile nesolicitate, care contin atasamente.

Sursa: ejobs.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.