Asta inseamna sa-ti respecti clientii. Honda a anuntat ca va distruge 1.055 de masini, acestea fiind afectate de inundatiile recente din Tailanda. Miscarea este una de imagine, constructorul nipon vrand sa-si asigure clientii ca nu risca sa primeasca vreo masina din acest lot si nici masini cu piese refolosite ale acestora.
Ganditi-va ce usor era sa stranga aceste modele si sa foloseasca pe altele noi ce se mai putea.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro