Shelby SuperCars avea deja un bolid de 1.183 CP, cu o viteza maxima de 413 km/h. Acel Ultimate Aero a primit acum un upgrade, motorul ajungand la 1.287 de cai putere si, atentie, viteza maxima la 435 km/h!

Shelby SuperCars avea deja un bolid de 1.183 CP, cu o viteza maxima de 413 km/h. Acel Ultimate Aero a primit acum un upgrade, motorul ajungand la 1.287 de cai putere si, atentie, viteza maxima la 435 km/h!

Cifrele sunt furnizate de catre SSC si nu s-au realizat momentan teste oficiale care sa declare noul Ultimate Aero (de departe) drept cea mai rapida masina de strada din lume (titlu pe care SSC il detine deja cu vechiul model Aero). Shelby SuperCars detine momentan acest titlu in Guiness Book, insa trebuia sa-si imbunatateasca masina pentru a face fata competitorilor in 2009. Exteriorul nu a incantat prea multa lume, criticii declarand ca bolidul nu este nici pe departe spectaculos. Cand Jay Leno s-a urcat intr-un Aero si a descris ce a simtit cand a condus acest monstru al soselelor, toti au uitat de exterior si au facut plecaciune in fata 'copilului' Shelby.

SSC si-a facut bine temele de data aceasta. Noul Ultimate Aero ramane la fel de agresiva, insa prezinta acum o serie de elemente care o fac mai aratoasa. Amintim fantele laterale redimensionate, din carbon, care 'absorb' mai mult aer rece pentru motor, masca frontala cu acelasi scop, jantele mate si forma mai aerodinamica, asemanatoare din profil cu cea a unui Gallardo. Interiorul a primit si el elemente din fibra de carbon, precum si un Azentek PC Infotainment, adica un sistem care afiseaza toti parametrii masinii.

Asteptam cu nerabdare testele oficiale care sa confirme viteza maxima de 435 km/h. De asemenea, ar fi ideal si un raspuns pe masura din partea Bugatti.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.