Audi si-a scos ultima creatie R8 in lume: versiunea V10 FSI quattro, o minunatie pregatita sa arunce cu cai putere in stanga si in dreapta si sa goleasca rapid buzunarele celor instariti.

Audi si-a scos ultima creatie R8 in lume: versiunea V10 FSI quattro, o minunatie pregatita sa arunce cu cai putere in stanga si in dreapta si sa goleasca rapid buzunarele celor instariti.

Cu motorul acesta V10 de 5.2 litri, lui R8 nu-i este rusine sa recunoasca faptul ca ajunge de la 0 la 100 km/h in numai 3.9 secunde sau ca viteza maxima este de 316 km pe ora. Motorul scoate 525 CP la 8.000 Rpm si ii livreaza cu mandrie la roti prin intermediul unei cutii de viteze manuale sau automate R-tronic cu 6 trepte. Consumul mediu al acestui supercar furios se situeaza la 13.7 litri la suta de kilometri, destul de bine tinand cont de specificatiile tehnice ale motorului amplasat posterior si vizibil printr-un plafon din sticla.

Acest Audi R8 va aparea oficial la Salonul Auto de la Detroit din ianuarie, acolo unde, din cauza crizei economice, nume grele si-au anuntat lipsa. Nu e si cazul Audi din fericire, companie care va face show cu acest bolid super sport dotat cu noul motor V10. Si partea estetica a fost putin modificata, Audi umbland la prizele de aer, la farurile cu LED-uri si la ornamentele cromate. Rezultatul final nu poate decat sa ne arate ca nemtii nu fac rabat de la absolut nimic. Chiar daca este o masina super sport, noul R8 combina la interior luxul cu functionalitatea desavarsita. Gasim fibra de carbon, piele si aluminiu intr-o combinatie care creeaza un look placut, colorat in negru, rosu si argintiu.

Audi R8 V10 5.2 FSI quattro va fi disponibila din a doua jumatate a lui 2009, la preturi indepand de la 142.000 euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.