Sport 9 Mai 2014 17:17
Pilotul german Adrian Sutil nu a mancat doua zile pentru ca monopostul Sauber sa fie mai usor la Marele Premiu al Spaniei.

Sutil este unul dintre pilotii care cantaresc cel mai mult si nici monopostul Sauber nu este foarte usor. O greutate mai mare este sinonima cu zeci de sutimi de secunda in plus la timpul inregistrat pe turul de pista.

Mecanicii de la Sauber au lucrat in pauza dinaintea MP al Spaniei sa reduca greutatea monopostului. Sutil, care este mai greu cu 13 kilograme decat coechipierul sau, Esteban Gutierrez, face si el eforturi atfel incat tandemul pilot-masina sa cantareasca mai putin.

"Doua zile, nu am mancat, doar am baut... Am incercat. Nu a fost usor, dar a fost interesant sa vad ce se intampla. Acum am inceput sa mananc, e mai bine. Important este ca acum sunt aproape de limita", a spus Sutil, care a precizat ca aceasta fost decizia lui si a recunsocut faptul ca a pierdut putere pentru ca nu a mancat, conform MEDIAFAX.

La precedentele curse, Sutil a acuzat probleme de deshidratare dupa ce a renuntat la sticla cu bautura de pe monopostul sau, din acelasi motiv.

FIA a stabilit pentru acest sezon greutatea minima a unui monopost la 691 de kilograme. Daca greutatea pilot plus masina este sub cea prevazuta de regulament, mecanicii adauga lest in anumite locuri ale monopostului pentru a ajunge la valoarea admisa si pentru a obtine o repartizare mai buna a masei.

Astfel, pilotii sunt nevoiti sa slabeasca pentru a imbunatati performantele monoposturilor. Britanicul Jenson Button, de la McLaren-Mercedes, apreciaza ca, la cinci kilograme in plus avute de un pilot, timpul inregistrat pe turul de pista creste cu doua zecimi de secunda.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.