In cea de-a doua parte a sezonului cei de la Red Bull au castigat 9 curse la rand, prin pilotul german, acesta impunandu-se in 13 din cele 19 etape ale Campionatului Mondial.
Potrivit Global Media Report, dat publicitatii de Formula One Management, detinatorul drepturilor TV, 450 de milioane de telespectatori au urmarit cele 19 Mari Premii din 2013, fata de putin peste 500 de milioane in 2012, cand titlul s-a decis la ultima cursa, si de 515 milioane in 2011, informeaza AFP, citat de MEDIAFAX.
"Ne asteptam la aceasta scadere", a declarat omul de afaceri Bernie Ecclestone, administratorul drepturilor comerciale ale F1, care a adaugat ca scaderea numarului de Grand Prix-uri de la 20 in 2012 la 19 anul trecut reprezinta o alta cauza a cifrelor inregistrate.
Doua tari au cunoscut diminari importante ale audientei, China, unde Formula 1 a trecut de la postul TV de stat la televiziunile regionale, si Franta, dupa ce postul TF1 a fost inlocuit de Canal Plus.
Alte tari unde s-au inregistrat scaderi semificative ale audientei au fost SUA, Marea Britanie si Italia.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro