De BLACK FRIDAY, La Fashion Days au fost comandate peste 550.000 de produse · Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de clienți Genius · 82% din valoarea comenzilor provine din aplicația Fashion Days · 7% din valoarea comenzilor în patru rate, cu Dressing Room

Cât au comandat românii de pe Fashion Days de Black Friday 2022

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, a înregistrat de Black Friday 2022 venituri cu 50% mai mari comparativ cu primul Black Friday pandemic, din noiembrie 2020, ediție în care, pe fondul creșterii e-commerce-ului, reușise un record absolut. Pe parcursul evenimentului de anul acesta au fost plasate peste 280.000 de comenzi și s-au vândut peste 550.000 de produse.

„Black Friday a fost și anul acesta o oportunitate pentru clienți de a descoperi cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, oferta de anul acesta reprezentând cea mai mare valoare de stoc de până acum. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 430 de lei (valoare TVA inclusă), iar prețul mediu pe produs a fost de 218 lei, în creștere cu 23% față de anul precedent, semn că, mai mult decât oricând, clienții au preferat produsele premium, produse pentru care au așteptat Black Friday pentru a obține cel mai bun deal din an, respectiv cel mai bun raport calitate-preț.

A fost și prima ediție în care clienții Genius au beneficiat de 10% extra reducere la produse premium, motiv pentru care peste 40% din valoarea comenzilor a fost realizată de aceștia. O premieră pentru această ediție a reprezentat-o și serviciul Dressing Room, care permite plata în patru rate, 7% din valoarea comenzilor fiind realizate cu acest serviciu ”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Comenzile plătite cu cardul au reprezentat 51% din totalul comenzilor și peste 60% dintre clienti au ales opțiunea sustenabilă și rapidă oferită de retailer pentru livrarea comenzilor, respectiv, în easybox.

Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de clienți Genius, iar 7% din valoarea comenzilor plătite a fost cu serviciul Dressing Room ce permite plata în 4 (patru) rate.

Citeste si:
Magazinele de electronice și electrocasnice, în prim-plan de Black...
Magazinele de electronice și...

Printre cele mai vândute produse:
• Ghete piele UGG
• Ghete apreschi Moon Boot
• Ceas Fossil
• Pantaloni Nike
• Pantofi sport Karl Lagerfeld
• Trening adidas Performance
• Rucsac Guess

Selecția celor mai bine vândute categorii de produse:
• Haine bărbați
• Haine femei
• Încălțăminte femei
• Genți și accesorii pentru femei
• Haine copii
• Încălțăminte bărbați
• Îmbrăcăminte sport
• Încălțăminte copii

Cele mai achizițonate branduri:
• UGG
• Nike
• Puma
• Mango
• adidas Performance
• Tommy Hilfiger
• Guess
• CALVIN KLEIN
• DeFacto
• Skechers
• GAP
• Tommy Jeans


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 15 Noiembrie 2022 - 11 : 11

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.