Pe 24 şi 31 decembrie, sucursalele şi centrele de afaceri ale BCR vor fi deschise până la ora 14:00, cu excepţia unităţilor din centrele comerciale şi mall-uri, care vor avea un program de funcţionare special, potrivit unui comunicat remis vineri de Banca Comercială Română.
Programul sucursalelor BCR
Conform sursei, vizitele în sucursalele BCR se pot face doar în baza unei programări online sau telefonice.
Serviciile bancare online prin aplicaţia George rămân disponibile permanent, iar clienţii vor putea efectua majoritatea tranzacţiilor curente, printre care: deschidere conturi; verificare cont curent; vizualizare informaţii despre portofoliul de produse; generare extrase bancare; management carduri (blocare, modificare limită, reemitere); transferuri interne şi internaţionale; plăţi instant şi cu telefonul (NFC); plăţi utilităţi; plăţi automate şi programate; schimb valutar; adăugare bani instant dintr-un cont de la altă bancă (top-up); deschidere depozite şi conturi economii; accesare credit de consum - 100% online; refinanţare alte credite - 100% online; card credit - 100% online; descoperit de cont - 100% online; asigurări bunuri personale - 100% online.
Acces non-sop la zonele Easy 24 Banking BCR
ATM-urile şi maşinile multifuncţionale BCR din zonele de Easy 24 Banking vor fi alimentate şi sunt operaţionale permanent pentru depuneri sau retrageri numerar, schimb valutar, plăţi facturi, transferuri, interogare sold, schimbare PIN, mini-extras pentru cardurile de debit/credit BCR.
Totodată, BCR oferă acces non-sop la zonele Easy 24 Banking, amenajate în cadrul anumitor unităţi BCR. Disponibile 24 de ore din 24, acestea sunt 100% automatizate, fiind dotate cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar pentru orice posesor de card bancar.
În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24. Centrala telefonică a BCR are program non-stop, potrivit Agerpres.
BCR a luat atitudine în urma afirmațiilor controversate făcute de...
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro