Directorul Tesla, Elon Musk a lansat online, în această săptămână, propria sa marcă de tequila, la preţul de 250 de dolari sticla, care s-a epuizat rapid.

Magnatul din spatele Tesla, Elon Musk, a lansat ideea de a scoate o sticlă de băutură sub marca companiei producătoare de mașini electrice, în spirit de glumă acum mai bine de doi ani. Ulterior, Musk a decis să-și pună în aplicare ideea, iar gluma s-a transformat într-o afacere cât se poate de serioasă, care înregistrează succes.

Fotografiile cu „Tesla Tequila” publicate pe site-ul companiei arătă o sticlă sub formă de fulger, uşor diferită de ceea ce anunţate Musk inițial. Produsul a fost etichetat rapid ca „epuizat”.

Tesla este acum un brand certificat de tequila, în cadrul reglementărilor stricte referitoare la băutura noastră naţională, a anunţat consiliul, afirmând că băutura va fi produsă de Destiladora del Valle de Tequila, un producător major de tequila şi alte băuturi spirtoase.

Retail jobs

Băutura va fi fabricată de Nosotros Tequila, care este una dintre cele peste 200 de mărci ale Destiladora del Valle de Tequila.

Cunoscut şi sub numele Casa Maestri, producătorul fabrică deja o gamă largă de branduri de tequila şi de bourbon, vodcă şi whisky canadian.

Noua băutură alcoolică va fi disponibilă doar în anumite state americane, între care New York, California şi Washington.

Consultantul independent din industrie Clayton Szczech a spus că, fără a gusta băutura Tesla, nu poate evalua calitatea acesteia. Rl a observat însă că produsele celebre, în ansamblul lor, nu sunt destinate pasionaţilor de tequila.

„Tind să mă îndoiesc că această tequila este semnificativ diferită de orice alt produs oferit”, a spus Szczech, referindu-se la Destiladora del Valle de Tequila.

Site-ul noii băuturi o descrie ca agave tequila añejo, îmbătrânită în butoaie de stejar francez, „conținând un fruct uscat şi având o uşoară aromă de vanilie, piper şi scorţişoară”, precizează g4mdia.ro

Citeste si:
Compania care investește 100 de milioane de euro în România. Noul...
Compania care investește 100...

Despre autor:

Valentina Podgorneac
Valentina Podgorneac este originară din Republica Moldova și la vârsta de doar 16 ani a ales să se mute la București pentru a-și continua studiile liceale. În anul 2017 a absolvit un colegiu cu profil economic, însă pasiunea pentru scris a fost mult mai puternică decât orice altă dorință. În timpul studiilor a redactat comunicate de presă în cadrul Organizației Studenților și Elevilor Basarabeni din București. A efectuat stagii de practică la agenția de presă RADOR și la Biroul de Comunicare al Ministerului Educației, acumulând multe informații și sfaturi utile pentru viitoarea sa carieră. A urmat un Curs de Dicție și Discurs Public cu Veronica Coberman, mentor în comunicare.

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Mai multe

Ultima actualizare: 8 Noiembrie 2020 - 12 : 11

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.