Conform datelor celui mai recent studiu de piata realizat de catre MEDNET Marketing Research Center, 89,6% dintre persoanele din mediul urban intentioneaza sa cumpere cadouri de Mos Nicolae pentru cei dragi.

Si in acest an, cadourile preferate raman dulciurile (72,5%), urmate de jucarii (44,2%) si de articole de imbracaminte/ incaltaminte (41,8%). De asemenea, se vor oferi si fructe, cosmetice/parfumuri sau carti. Pe langa acestea, au mai fost mentionate articole de design, bijuterii si accesorii, cafea si accesorii pentru smartphone/tableta. Cei care nu au avut suficient timp sa achizitioneze toate cadourile sau nu l-au gasit pe cel mai potrivit, vor oferi si bani(1,5%).

Potrivit unui comunicat remis 9am, desi magazinul fizic ramane locul principal de achizitie pentru cadouri (86,6%), magazinele online atrag si ele o parte importanta dintre respondenti (45,2%), in timp ce un sfert dintre oraseni (25,7%) aleg si targurile de Craciun pentru acest tip de cumparaturi.

Suma medie pe care respondentii o vor aloca pentru cadourile de Mos Nicolae este de 355,38 lei.

Aceasta inregistreaza o foarte usoara cresterein comparatie cu anul trecut (355,38 lei in 2019versus 345,26 in 2018).

Studiul a fost realizat online, pe un esantionreprezentativ la nivel national urban (orase mici –sub 30.000 locuitori,orase mijlocii –30.000-100.000 locuitori, orase mari –peste 100.000 locuitori)in perioada 28 noiembrie –02 decembrie 2019. Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 800persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,30%.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.