Cei 40 de jucători s-au întrecut în cele 3 categorii speciale: All Men (0-18 Stroke Play Net) – Locurile: I, II, III; All Men (18.1-36 Stableford Net) – Locurile: I, II, III și Ladies All (0-36 Stableford Net) – Locurile: I; II, III. Mai mult decât atât, organizatorii au pus la bătaie și trei premii speciale: clasicele Longest Drive și Nearest to the Pin, noutatea majoră fiind premiul special Nearest To The Line – o raritate a ultimilor ani în golful românesc.
Nearest To The Line reprezintă o probă de mare precizie. Practic se trasează o linie pe fairway – în acest caz a fost aplicată o frânghie de la aproximativ 150 m de tee-box până pe la 230 de m – pe traseul cu numărul trei. Regulamentul este foarte simplu: nu contează distanța ci cât de aproape reușesc jucătorii să trimită mingea spre linie. Adina Murărescu a fost câștigătoarea acestei probe, reușind să lase mingea la 1,19 m de linia trasată. Longest Drive (Hole 2) a revenit lui Florin Vinersar (275 m), iar Nearest to the Pin a fost revendicat de Paul Szasz (1,60 m). La All Men (0-18 Stroke Play Net) s-a impus Călin Stoia, urmat de Ioan Scridon si de Viorel Coman. Câștigătorii celei de-a doua etape (18.1 – 36 Stableford Net) au fost Andrei Mureșan (locul 1), Giulian Grosan (locul 2) și Stelian Aldea (locul 3).
Competiția feminină Ladies All a fost câștigată de Cristina Petrovici, în timp ce următoarele două poziții au revenit Danei Matei și Mihaelei Pal. Claudiu Mășcășan (organizator, șeful agenției NemoExpress Cluj): "A fost o primă ediție pe care noi o considerăm o reușită în primul rând datorită feed-back-ului primit de la majoritatea participanților. Ne bucură faptul că am reușit ceea ce ne-am propus și ne motivează în plus pentru viitor. Dorim să facem din acest concurs un brand important, o bornă reprezentativă pentru golf, dar, în același timp și pentru NemoExpress". NemoExpress Golf Cup – ediția 1 – a atins toate superlativele, bucurându-se de o organizare excelentă, cu toate ingredientele necesare unei desfășurări impecabile, așa cum rar se întâlnește în România.
Irina Rimes, reacție dură după ce a fost comparată cu Theo Rose:...
Organizatorii de la NemoExpress împreună cu partenerii Bronto, Roxer, Tepaso, Gitana Winery, Adami, Spumanti, Glenmorangie, Sanbenedetto, Warsteiner Brewery au asigurat la această primă ediție premii în valoare totală de peste 4000 de euro, bugetul total al competiției depășind 12.000 de euro. La final, toți participanții la eveniment s-au relaxat la Pool Party, în decorul mirific de la SunGarden Golf Club.
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro