Din Octombrie, compania AutoWallis Distribution Romania, unic importator al mărcii SsangYong pe piața auto din România este alături de tine și de meciurile din Liga 1.

Primul meci la care ați putut vedea marca SsangYong pe panourile din proximitatea suprafeței de joc a fost cel al liderului Universitatea Cluj disputat la Botoșani. Aproape 400.000 de telespectatori au urmărit meciul liderului!

Media intâlnirii a fost în jurul a 2,2 rating național, iar softul estimează 398.000 de telespectatori.

Partida a avut share, cota de piață, 6,3%. Deci din toți oamenii care se uitau la televizor pe acel interval, 6.3% urmăreau meciul, iar ca ultimul sfert de ora, finalul de meci, a atins rating de 3.4, ceea ce inseamnă 617.000 de telespectatori pe ultima parte!

SsangYong , cel mai vechi producător auto din Coreea de Sud (1954) este specializat în fabricarea autoturismelor 4x4 , în prezent exportând autovehiculele sale în peste 126 de tări, inclusiv România. Anul acesta SsangYong aniversează 70 de ani de prezență pe piața auto mondială, perioadă în care notorietatea brand-ului a crescut exponential.

Compania este respectată pentru stilul atractiv și performanța remarcabilă a autoturismelor, oferind o gamă diversificată de SUV-uri prezente în segmentele B: (Tivoli), C: (Korando și versiunea electrică Korando E-motion, Torres) , D: (Rexton) și Pickup-ul Musso Grand.


Despre autor:


Ultima actualizare: 31 Octombrie 2024 - 10 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.