În el au fost urmărite și se regăsesc în Lookurile prezentate 4 dintre direcțiile de definire a creației și personalității celui mai mare sculptor al lumii moderne. Acestea sunt:
1. Dragostea lui pentru lumea ancestral Românească, față de lumea Satului și iconografiile, plastica și tradițiile ei speciale
2. Iubirea și atenția unică pe care o acordă Materialelor din care crea operele. Fie că era Lemn – “legătura directă a omului cu glia”, fie piatră / marmură sau metal – silver / gold / cupru. Acestea au fost tratate special în spectacol.
3. Esențializarea și Simbolismul dus la limită – forța principală și originalitatea absolută a ceea ce a creat
4. Relația specială cu Muzele sale – el fiind extrem de iubit și apreciat în sferele cele mai înalte ale Elitei Pariziene – fie cea culturală – pictorițe , cântărețe, scriitoare, actrițe, fie cea Aristocratiacă – prințese, contese, etc. Această relație specială a dus la nașterea unora dintre cele mai renumite opere ale maestrului: “Prințesa X”, “Muza Adormită”, “Miracle”, Domnișoara Pogany”, “Eileen Lane”, “Negresa Blondă”, etc.
“Tot Show-ul a pornit de la ideile de ETERIC și de ATEMPORAL – stări fundamentale în care l-am simțit reflectat pe Marele Maestru al Esențelor! De aceea am ales Harpa ca singura muzică LIVE a Evenimentului – măiastru folosită de super talentata Daria Batschi-Beleca. Atmosfera a fost una cu adevărat magică. La aceasta a contribuit și alegerea Sălii “Atelier” din cadrul ansamblului Hotelului CARO – o clădire asemeni unei Case a Comunității, o catedrală spiritualizată asemeni cuceritorilor vestului – aceasta derivând din renumita Călătorie Inițiatică a lui BRÂNCUȘI, timp de 2 ani, spre Parisul vieții sale. O cucerire de teritorii noi, esențiale. “ a declarat Alin Gălățescu – Analist de Modă, creatorul Show-ului.
Citeste si:SOIREES DE LA MODE, Ediția 33 - “140 de Ani de CHANEL”, un...
Evenimentul a avut la bază creațiile unora dintre cei mai creativi designeri români ai momentului, inspirați de Maestru și care au în viziunile lor referințe la acesta - reformulați stilistic pentru racordul perfect la Temă. Au fost 60 de Look-uri, 30 de modele de toate vârstele, într-o sală arhiplină - cu peste 300 de persoane.
Designeri: Aleha Toncea / Alexandra Calafețeanu / Alessi Stoica / Antonia Nae / Cristina Lazăr / Ie Clothing / Iza Van Dee / Raluca Soare. Accesorii: Atelier Danessa / Iulia Gorneanu / Musette. Pălării: DeCorina Hats. Make-up: Echipa Laura Perian. Hair: Echipa Erika Gonczi. Locatie: Hotel CARO, Sala “Atelier”.
Parteneri: SERVE / NAZZURO Aqua / Artesana / MRA Agency / Hotel CARO.
Partener comunicare: PRagmatIQ by Knart Communication.
“Fashion Moments” este un eveniment marca Avanpremiere/ Alin Gălățescu
Cine sunt cei 12 Faimoși de la Survivor România: „Aptitudini și...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro