DPD România lansează Serviciul Regional CEE, pus la dispoziția magazinelor online care doresc să se extindă pe piețele e-commerce din Europa Centrală și de Est.

Compania de curierat DPD România anunță lansarea Serviciului Regional CEE, un pachet de beneficii unic în România, destinat magazinelor online care doresc să se extindă pe plan regional în Europa Centrală și de Est. În prima fază sunt acoperite 8 piețe e-commerce din CEE, respectiv Bulgaria, Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria.

„DPD România vine în sprijinul magazinelor online românești care vor să se extindă pe piețele e-commerce din Europa Centrală și de Est cu un serviciu unic în România, Serviciul Regional CEE, care conține o serie de facilități și suport dedicat - practic, ne ocupăm de toate detaliile tehnice -, precum și cu o mulțime de informații detaliate despre aceste piețe, obiceiuri de consum și profil complet al e-shopperilor. Suntem parte din Geopost, cel mai important curier rutier din Europa, partenerii noștri de grup sunt în top 3 actori pe piețele de curierat din țările respective, iar informațiile și serviciile oferite constituie avantaje competiționale importante pentru un business care dorește să atingă un nou nivel”, a declarat Nadia Talpă, CCO la DPD România.

Serviciul Regional CEE. Principalele beneficii

• Cele mai bune prețuri la livrări rutiere în țările CEE
• Încasare ramburs în lei sau în moneda locală
• Acces la o rețea Out of Home de 70.000 de puncte Pick-Up
• Timp de tranzit redus și livrări rutiere rapide
• Informații relevante despre piețele e-commerce din Bulgaria, Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria

Pentru oferta completă, accesați site-ul DPD România (https://www.dpd.com/ro/ro/expedierea-coletelor/serviciu-regional-cee/)

Interes crescând pentru shoppingul online extern

Oferta DPD România vine în contextul în care piețele e-commerce din vecinătatea României au devenit în ultima vreme din ce în ce mai ofertante pentru magazinele online care vor să își extindă business-urile, deoarece majoritatea e-shopperilor de aici manifestă interes maxim pentru ofertele de pe site-uri din străinătate.

Citeste si:
Cu ce lider se întâlnește Vladimir Putin în prima sa vizită în...
Cu ce lider se întâlnește...

Potrivit unui studiu realizat de DPD România, e-shopperii din Europa Centrală și de Est își fac deja cumpărăturile în magazine online din străinătate. Cei mai activi din acest punct de vedere sunt e-shopperii din Slovenia (80%) și Ungaria (77%), în condițiile în care media UE în ceea ce privește cumpărăturile de pe site-uri din străinătate este de 57%. Și celelalte piețe studiate au procente cu mult peste media UE: Bulgaria (71%), Croația (68%), Slovacia (63%), Cehia (62%). Spre comparație, 67% dintre e-shopperii din România au accesat deja magazine online din străinătate.

Principalul motiv pentru care europenii intră în magazine online din străinătate este acela că se așteaptă să găsească prețuri mai bune decât pe plan local. Cei mai interesați de acest aspect sunt slovenii (79%), ungurii (76%), bulgarii (71%), croații (65%), slovacii (61%) și polonezii (60%), în condițiile în care media europeană este de 52%. În ceea ce privește e-shopperii români, 64% dintre ei declară de asemenea că, atunci când caută produse pe site-uri străine, o fac cu scopul de a găsi prețuri mai bune.

Citeste si:
Ghid practic pentru o curățenie eficientă la tine acasă
Ghid practic pentru o...

Un alt motiv important care determină alegerea site-urilor externe este acela că anumite produse sau branduri nu se găsesc pe piețele locale. Croații excelează la acest capitol (63%, peste media europeană, care e de 52%), în vreme ce e-shopperii cehi nu par foarte interesați de acest aspect (doar 39%). Totodată, slovenii își doresc cel mai mult (25%) ca site-urile din străinătate să fie scrise în limba lor. Urmează polonezii (17%), cehii (15%) și bulgarii (13%), media europeană fiind, la acest capitol, de 13%, mai arată studiul DPD România. Majoritatea e-shopperilor din țările studiate sunt însă mulțumiți și dacă site-urile sunt scrise în limba engleză.

Pentru mai multe informații despre piețele e-commerce din Bulgaria, Cehia, Croația, Grecia, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria și beneficiile Serviciului Regional CEE, accesați: https://www.dpd.com/ro/ro/expedierea-coletelor/serviciu-regional-cee/

Citeste si:
Produse esențiale în industria de catering și rolul cutiilor de pizza!
Produse esențiale în...

Compania de curierat DPD România face parte din Geopost, lider european în livrările rutiere, și este activă pe piața locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier. Are peste 1.800 de angajați (inclusiv francizele) și peste 22 milioane de colete livrate anual.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 7 Iunie 2023 - 01 : 06

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.