Un advertiser la început de drum în campaniile de advertoriale ar putea crede că cel mai rentabil este să contacteze direct site-urile şi blogurile pentru a comanda articole SEO. Dar, nu este aşa pentru că platformele de publishing cum este InstaPress pot cumpăra stocuri mari de articole şi advertoriale SEO, iar asta înseamnă automat un preţ mai mic decât ce ai putea să obţii tu.
În schimb, cel mai scurt drum pentru a publica articole online este prin intermediul unei platforme de publishing. Şi aici nu ne referim doar la preţ, ci şi la alte funcţionalităţi:
Nu mai cauţi tu site-uri relevante pentru domeniul tău de activitate. Le vezi deja listate în platformă.
Nu mai e nevoie să schimbi multe emailuri şi să negociezi preţuri şi cerinţe de publicare cu fiecare publisher în parte. Asta ţi-ar lua foarte mult timp.
Nu mai trebuie să alegi site-urile pe care urmează să comanzi articole SEO, având un tab deschis pe Ahrefs sau Moz ca să verifici pentru fiecare autoritatea domeniului sau alţi indicatori SEO. De exemplu, în InstaPress, ai acces la o listă cu toate site-urile înscrise în platformă, le poţi filtra uşor şi poţi vedea pentru fiecare indicatorii SEO importanţi precum DA/ autoritatea domeniului şi PA.
Dacă trebuie să publici conţinut sensibil (din zona gambling/ pariuri sportive, videochat, crypto, pharma şi altele similare), pe platforma de publishing InstaPress poţi filtra rapid ce site-uri acceptă astfel de articole.
Care este procedura prin care poţi publica articole pe diverse site-uri şi bloguri cu start de pe InstaPress?
Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să te înscrii în platformă (ca advertiser sau ca reprezentant agenţie SEO).
Cum te poate ajuta o campanie de advertoriale SEO?

Consulţi lista cu oferta publicaţiilor şi alegi cu ajutorul filtrelor şi indicatorilor SEO afişaţi site-ul pe care vei publica.
În continuare, adaugi articolul în platforma Instapress, îl plăteşti cu credite şi apeşi butonul de postare. Imediat vei putea vedea linkul permanent cu advertorialul tău în publicaţia necesară.
Iar asta este tot. Fără să fie nevoie de aprobare şi fără să mai aştepţi până la două zile ca publisherul să creeze linkul.
Această automatizare a publicării campaniilor de articole SEO face din InstaPress alegerea numărul 1 în prezent pentru sute de firme, agenţii SEO şi publisheri.
Cum alimentezi contul InstaPress cu credite?
Aceste credite se vor obţine după efectuarea unei plăţi. Nu eşti obligat la o sumă minimă, ci aceasta depinde de articolele pe care intenţionezi să le publici.
Articolele cu linkuri SEO - parte esențială în strategia de...

Deci, vezi prima dată cât costă site-urile unde doreşti să postezi articole, iar apoi poţi iniţia o plată. După fiecare comandă de advertoriale noi, ţi se vor retrage din cont creditele aferente.
Cum ar trebui să fie articolele de publicat?
Fie că vei publica pe un blog mai mic sau pe un site pe care îl ştie toată lumea, conţinutul trebuie să fie unic şi original.
Fiecare articol va fi accesorizat cu 1 - 2 linkuri spre site (dacă e magazin online, linkurile pot fi spre homepage şi categorii)
Lungimea articolului ar trebui să fie de cel puţin 500 cuvinte (deşi, conform noilor recomandări, lungimea minimă recomandată pentru advertoriale este de 700 cuvinte).
Să aibă subtiluri pentru a fi uşor de citit. În cazul articolelor SEO, cei care se ocupă de strategia de link building, pot identifica exact ancorele pe care vor fi aşezate linkurile.
Cum folosești YouTube în optimizarea SEO

Să nu trateze conţinut de tip adult, cu excepţia cazului în care publicaţia respectivă specifică în termeni şi condiţii că acceptă astfel de conţinut sensibil (crypto, pharma, sexshop, videochat etc).
Cât de eficiente sunt campaniile de articole SEO şi advertoriale?
Experţii SEO confirmă că pot creşte uşor un site prin campaniile de advertoriale, dar trebuie avute în vedere următoarele lucruri:
- concurenţa şi dificultatea de poziţionare în primele locuri Google pe domeniul respectiv (sunt nişe unde campaniile de advertoriale au efect mai rapid şi mai eficient, iar pe nişele cu o concurenţă acerbă, poate fi nevoie de eforturi şi atenţie suplimentare)
- efectuarea unui research înainte de publicarea articolelor
- stabilirea unei strategii cât mai bune de backlinkuri prin advertoriale SEO (care include şi strategia de conţinut - tematica abordată în advertoriale).
- o selectare cât mai bună a publicaţiilor - în primul rând din punct de vedere al autorităţii şi apoi din punct de vedere al relevanţei
- atenta selectare a cuvintelor cheie şi a ancorelor pentru linkuri
- monitorizarea permanentă a cuvintelor cheie targetate pentru campaniile de advertoriale
- ajustarea strategiei şi îmbunătăţirea sa permanentă
Dacă vrei să comanzi uşor articole în presa online, acum poţi face acest lucru direct de pe platforma InstaPress, un marketplace deschis firmelor care doresc promovare SEO, agenţiilor SEO, precum şi publisherilor şi copywriterilor.
Business de criză: top 5 instrumente de digital relevante în...

Despre autor:

Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Doar 8% din fondatorii de start-ups sunt femei tinere
Sursa: green.start-up.ro
-
Ilinca Păun: “Education is the cornerstone of empowerment”
Sursa: start-up.ro
-
Lucruri surprinzătoare pe care nu le știai despre Castelul Peleș: Cu...
Sursa: garbo.ro
-
Vlăduța Lupău, reacție dură după ce un designer ar fi folosit imaginea ei: Am...
Sursa: kudika.ro
-
TikTok setează trendurile. 7 din 10 cărți în limba engleză sunt propulsate de...
Sursa: retail.ro
-
Zelenski: Suntem pregătiţi să discutăm cu America şi cu aliaţii noştri, dar...
Sursa: wall-street.ro