Altex, liderul pieței electro-IT din România, dă startul campaniei “1 din 100 cumpărători este câștigător” prin care clienții vor avea 1 șansă din 100 de a obține toți banii înapoi pe vouchere, pentru toate achizițiile realizate în perioada 9 februarie – 1 martie, indiferent de valoarea sau de numărul acestora. Pentru a participa în campanie și la tragerea la sorți, cumpărătorii trebuie să se autentifice cu cont de client la momentul achiziției. Campania se desfășoară la nivel național, atât în magazinele fizice Altex și Media Galaxy, dar și online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicație.

”Am creat această campanie din dorința de a ne răsplăti clienții, indiferent dacă aceștia cumpără din magazinele fizice sau online. Ne dorim să întoarcem bucuria cumpărăturilor prin vouchere valabile 1 an, cu exact valoarea comenzilor efectuate în perioada campaniei.

Practic, pentru un câștigator cu 10 comenzi, se vor întoarce 10 vouchere. În plus, în contul de client, cumpărătorii nu doar se înscriu în această campanie, ci au acces simplu și rapid, într-un singur loc, la toate documentele de care au nevoie, de la facturi, istoric comenzi, retur sau 2x diferenţa.” spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

În campanie sunt eligibile doar persoanele fizice care au cont de client, pe site sau în aplicație. Tragerea la sorți și extragerea clienților va avea loc pe 15 martie. Pe 30 martie, vor fi acordate voucherele clienților pe email. Cumpărătorii nu sunt înscriși automat în campanie, ci este nevoie ca aceștia să se autentifice în contul client și să își exprime acordul, la momentul cumpărăturilor.

Voucherele emise, valabile 1 an!

Voucherele emise se vor putea folosi pentru cumpărături ulterioare, în magazine sau online, și vor fi valabile timp de 1 an. Se vor putea utiliza 2 vouchere cumulate pentru o comandă ulterioară sau chiar se pot transfera prietenilor.

Aplicația Altex și cont client

În magazile fizice, la casele de marcat, clienții se pot autentifica prin scanarea codului QR disponibil în aplicație, care va prelua și va înregistrat automat cumpărăturile realizate.

Aplicația Altex simplifică toate procesele, oferind într-un singur loc documentele necesare clienților, de la facturi, istoricul tranzacţiilor, suport clienți, 2x diferența și până la servicii de retur sau service. Prin intermediul aplicaţiei, experienţa de navigare şi cumpărături a clienţilor devine una mai simplă, mai rapidă şi mai plăcută.

Citeste si:
Cumpărături în rate online vs. offline: care este diferența?
Cumpărături în rate online...

Regulamentul campaniei și mai multe detalii sunt disponibile aici.

Despre ALTEX România

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. Încă de la ȋnceput, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile.

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România.

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online, pe www.altextravel.ro.

Citeste si:
Altex începe campania Black Friday de iarnă
Altex începe campania Black...

Descarcă aplicația Altex CLICK AICI


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 9 Februarie 2023 - 10 : 02

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.