Producătorul Tuborg România lansează pe piața locală berea Carlsberg LUMA, o extensie a brandului internațional Carlsberg. În acest an, Carlsberg sărbătorește 175 de ani de progres continuu și vine în întâmpinarea consumatorilor moderni mereu în căutare de noi experiențe senzoriale și gustative cu noul Carlsberg Luma.

Această bere lager, super-premium, este obținută prin tehnologia inovatoare Dry Hopping și prin adăugarea a trei tipuri speciale de hamei de aromă.

Dry Hopping reprezintă un proces inovator de adăugare la rece a hameiului, în berea proaspătă, după procesul de fermentare. Astfel, această tehnologie și folosirea a 3 tipuri speciale de hamei oferă un gust desăvârșit cu note citrice și o aromă perfectă.

Pentru a savura pe deplin o aromă perfectă, recomandăm servirea rece, din pahar.

Tzafrir Granat, CEO Tuborg România: ”Dorinţa Tuborg România este de a investi constant pentru a aduce inovaţie pe piața locală. Astfel, suntem mândri să lansăm Carlsberg Luma, un produs super-premium, care reinventează normele prin folosirea tehnologiei inovatoare Dry Hopping. O bere dedicată consumatorilor dornici să experimenteze gusturi noi, oferind o experienţă unică şi o aromă perfectă. Probably”

Tuborg România este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. Tuborg România are un portofoliu format din mărci premium și superpremium, internaționale și românești, care include și o selecție variată de beri speciale. În prezent, portofoliul include: Tuborg, Tuborg 0.0%, Tuborg Classic, Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Carlsberg Luma, Holsten, SKOL Original, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur, Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 14 Iunie 2022 - 12 : 06

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.