Campania energică a MODIVO celebrează acceptarea de sine și promovează self-love-ul. În cadrul ședinței foto, personaje de o frumusețe unică ne conving că a aprecia trăsăturile fizice considerate în mod obișnuit anormale este cheia pentru a te iubi pe tine însuți.

Pentru cea mai recentă campanie, marca MODIVO a invitat personaje care se remarcă prin frumusețea lor hipnotizantă. Multibrandul redefinește noțiunea de canon de frumusețe, astfel că în ședința foto energică, modelele se exprimă prin celebrarea stilului lor unic. În același timp, ele subliniază mesajul principal al campaniei - iubește-te pe tine însuți și apreciază-ți unicitatea.

Înainte aveam complexe în legătură cu urechile mele proeminente, dar astăzi le apreciez originalitatea și mă bucur că arăt așa cum arăt", spune Janek. Pentru el, acceptarea trăsăturilor care îl făceau diferit de colegii săi a fost un punct de cotitură. Le-a transformat în semnele lui distinctive, ajungând astfel să se iubească pe el însuși. Mi-a plăcut faptul că nu toată lumea privește lucrurile la fel ca ceilalți, ceea ce dă un anumit sentiment de unicitate și de încurajare în momentele dificile - spune Paweł și adaugă: Cel mai important lucru este să îți stingi criticul interior și să te tratezi ca pe cel mai bun prieten al tău. Eroina acțiunii, Magda, rezumă - Self-love-ul este o persoană care se acceptă pe sine și personalitatea sa, cu toate avantajele și dezavantajele sale, și transferă acest lucru celorlalți, care pot percepe defectele lor ca pe ceva special.

În campania "Celebrate Yourself", personajele apar în ținute colorate, inspirate de o abordare pozitivă a vieții. Fiecare personaj are un impact asupra modului în care se vede pe sine și cum vrea să fie perceput. Fiind un multibrand cu o gamă largă de articole vestimentare și accesorii, MODIVO oferă posibilitatea de exprimare prin intermediul îmbrăcămintei pe care o porți. Pe modivo.ro, fiecare va găsi ceva în care să se simtă confortabil, ceva care să sublinieze punctele forte ale siluetei sale sau să evidențieze trăsăturile de care este cel mai mândru.

Întotdeauna punem Omul pe primul loc în activitățile noastre. - spune Aleksandra Szol, director E-commerce și Marketing MODIVO. Ceea ce a ce contează pentru noi este ca Tu să te simți bine, iar MODIVO este unul dintre instrumentele care te poate ajuta să atingi acest obiectiv. Pentru campania "Celebrate Yourself", am invitat oameni excepționali care se identifică cu valorile cheie ale mărcii. Diversitatea este o calitate pe care o sărbătorim. Așadar, încurajăm oamenii să fie ei înșiși și să renunțe la teama de a ieși în evidență. Unicitatea merită subliniată! Fiecare om este inspirațional, fiecare în felul său unic, și asta face lumea frumoasă. Prin această ultimă campanie dorim să îi încurajăm pe toți să se iubească pe ei înșiși, să-și vadă unicitatea și să o împărtășească cu ceilalți. Sunt fericită și onorată că MODIVO, pe lângă faptul că este la modă, este și o platformă de exprimare și de prețuire a valorilor care sunt importante pentru fiecare dintre noi.

Citeste si:
Sărbătorirea momentelor frumoase împreună
Sărbătorirea momentelor...

În cadrul campaniei "Celebrate Yourself", MODIVO a intrat în colaborare cu brandul internațional Chantelle, ale cărui produse pot fi găsite în oferta multibrandului polonez. Brandul francez valorifică diversitatea, iubirea de sine, incluziunea și pasiunea pentru moda de înaltă calitate, pe care o subliniază la fiecare pas. De asemenea, brandul dorește să încurajeze femeile prin colecțiile sale să creadă că fiecare dintre ele este absolut unică. Lenjeria intimă a brandului francez, printre altele, a fost folosită într-o ședință foto de către protagonistele campaniei "Celebrate Yourself", demonstrând că oricine se iubește pe sine și își recunoaște unicitatea este frumos.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 18 Februarie 2022 - 01 : 02

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.