Tommy Hilfiger anunță lansarea tommy.com în România. Platforma de e-commerce urmărește strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea în întreaga companie și de a ajunge la următoarea generație de consumatori prin construirea unei comunității online. Site-ul a fost lansat în iulie 2021 și este operat de partenerul de franciză local, Sarkk SA.
Introducerea acestui tip de platformă în România se bazează pe angajamentul continuu al lui Tommy Hilfiger de a investi și de a-și extinde prezența pe piață, care găzduiește deja 16 magazine retail TOMMY HILFIGER. Împreună cu livrarea gratuită pentru toate comenzile, noua platformă permite consumatorului să returneze sau să schimbe achizițiile făcute online în magazinele TOMMY HILFIGER din toată țara.
Consumatorii vor avea, de asemenea, acces la o selecție largă de produse TOMMY HILFIGER, inclusiv îmbrăcăminte pentru bărbați TOMMY HILFIGER, îmbrăcăminte pentru femei, copii, accesorii, Close-to-Body și TOMMY JEANS. De asemenea, vor fi disponibile colecțiile din primăvara anului 2021, evidențiate printr-o campanie cu talente internaționale, incluzând modelul, activista și actrița Indya Moore, actrița, gazda podcast-ului și activista Jameela Jamil, precum și cantautorul, regizorul și designerul Mogli.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, Outlets, tommy.com și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
OnlyFans, în vizorul ANAF. Românii care fac bani pe platforma...
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.
IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro