LEGO, cunoscuta companie de jucării de origine daneză, a distribuit un videoclip (https://youtu.be/19kHtsj06Yw) al procesului de fabricație al unui model Lamborghini Sian FKP 37, în mărime naturală. Au făcut-o cu piesele lor populare și datorită efortului susținut a 15 specialiști din cele două companii, atât de la LEGO, cât și de la producătorul auto italian.

Experții companiei producătoare de jucării, susținuți de desenele mărcii sportive, au început să planifice acest proiect ambițios. Astfel, inginerii au fost însărcinați cu crearea tuturor pieselor, detaliilor, farurilor și culorilor vehiculului. În total, peste 400.000 de piese Lego care au fost asamblate ulterior de specialiști în construcții.

Dimensiuni reale

Pentru realizarea acestuia s-au folosit aproximativ 8.660 de ore, între planificarea proiectului și construcția finală. Odată terminată lucrarea, un impunător Lamborghini Sian FKP 37 a fost ridicat cu piese Lego Technic, cu o greutate finală de 2.200 de kilograme și aceleași dimensiuni ca și modelul real: 4.98 metri lungime, 2.10 metri lățime și 1,13 metri înălțime. În plus, are lumini față și spate și nu lipsesc nici detaliile interioare, cu un volan din cărămizi Lego, împodobit cu emblema mărcii.

Retail jobs

Anterior, compania de jucării reușise să lanseze o replică la scară 1:8 a aceluiași model. Această experiență a servit ca o primă colaborare între ambele companii pentru a împărtăși designul și inovația. Modelul, prezentat anul trecut, are 3.969 de piese.

Cea mai puternică mașină sport a mărcii

Modelul reprezentat este primul supercar electric al mărcii italiene și, la rândul său, cel mai puternic fabricat până acum, depășind 350 de kilometri pe oră. Este, totuși, o mașină de producție limitată și a fost prezentată la Salonul Auto de la Frankfurt în 2019. Acesta combină un motor de 6,5 V12 și un bloc electric cu care dezvoltă 819 CP de putere și ajunge de la 0 la 100 km / h în 2,8 secunde.

„Toată lumea este minunată”: Lego anunță lansarea primului set LGBTQ +

Tot la capitolul noutăți cu privire la compania daneză, avem anunțul acesteia că va lansa primul set LGBTQ+ din istorie. LEGO lansează un set de blocuri care caută să reprezinte diferite identități și orientări sexuale.

Citeste si:
Cum poate avea o companie o mentalitate etică de consum
Cum poate avea o companie o...

Lego a anunțat lansarea unui nou set numit „Toată lumea este minunată” , o jucărie cu care compania caută să abordeze aspecte precum diversitatea sexuală și identitatea de gen, pe lângă faptul că își exprimă sprijinul față de minoritățile sexuale. Recunoașterea comunității LGBTQ + are drept scop construirea unui viitor „mai luminos” și punerea deoparte a stereotipurilor de gen.

Rezultatul este un set de construcții colorat inspirat de steagul curcubeu, un simbol al comunității LGBTQ +. Negru, maro, roșu, portocaliu, galben, verde, albastru indigo, violet, albastru deschis, alb și roz, sunt nuanțele care pot fi văzute în setul de blocuri, fiecare dintre ele având propria sa figură care reprezintă diferitele identități și orientări sexuale.

Setul conține un total de 11 figurine, care sunt menite să „exprime individualitatea, rămânând în același timp ambigue”, a declarat Matthew Ashton, designer și vicepreședinte al companiei daneze de jucării, într-un interviu acordat The Guardian.

Citeste si:
Cum alegi bijuterii argint potrivite și de calitate
Cum alegi bijuterii argint...

Dar cum a apărut ideea lansării acestui set? Pe lângă nevoia evidentă a unei jucării care să le arate copiilor și adolescenților diferitele orientări sexuale. Designerul a subliniat că la început a construit acest bloc pentru a-și decora biroul, a ajuns să-i impresioneze pe mai mulți dintre colegii săi și a decis că este timpul să împărtășească creația sa.

"Am schimbat biroul, așa că am vrut să fac spațiul să se simtă ca acasă cu ceva care mă reprezintă pe mine și pe comunitatea LGBTQ +, din care sunt atât de mândru că fac parte. Alți membri ai comunității au venit să-mi spună că le-a plăcut. Așa că m-am gândit: Poate că este ceva ce ar trebui să împărtășim”, a spus Ashton.

Setul conține figuri în albastru, roz și alb, reprezentând persoane transgender, precum și o figurină cu o perucă mov, despre care Ashton a explicat că este o „aluzie la fantasticele drag queens”.

Citeste si:
Președintele Ucrainei: Asediul orașului Mariupol va intra în...
Președintele Ucrainei:...

Setul „Toată lumea este minunata” a fost pus în vânzare pe 1 iunie, la începutul lunii LGBTQ+ Pride, o dată care sărbătorește lupta acestei comunități pentru drepturile sale și recunoașterea sexualității și identității lor.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 23 Iunie 2021 - 11 : 06

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.