Fostul primar al Capitalei, Gabriela Firea critică decizia autorităților privind carantinarea localităților din județul Ilfov.

Fostul edil consideră absurdă ideea autorităților de a carantina localitățile din jurul capitalei, informează HotNews. Aceasta a postat un mesaj pe pagina sa de Facebook în care vorbește despre măsurile luate de autorități.

„Ferească Dumnezeu de prostul harnic - spune o vorba din popor. Se aplică azi perfect. Proastă guvernare și gestiune mai are încă un exemplu, mare cât Casă Poporului! Orban a carantinat județul Ilfov, care se află în jurul Bucureștiului, circular, că un manșon. Zona limitrofă! Practic, localitățile ilfovene sunt lipite de cartierele Capitalei. Nedelimitat! Bucureștenii care și-au construit sau cumpărat case în Ilfov sunt azi la fel de numeroși că localnicii din vatra comunelor și fostelor comune devenite orașe. Oamenii trebuie să ajungă zilnic la muncă, la doctor, la diferite instituții ale statului. Prefectura Ilfov, Consiliul județean Ilfov, Spitalul județean Ilfov sunt toate în București!! ”, a scris fostul edil.

Firea se întreabă dacă premierul Ludovic Orban știe toate aceste lucruri, în condițiile în care și el locuiește într-una din localitățile care au intrat în carantină.

Firea, după anunțul lui Nicuşor Dan: „Praful s-a ales de...
Firea, după ce Nicuşor Dan a...

„Orban, știi asta? Ar trebui să știi! Și tu ai casă în Dobroiești, jud Ilfov. Cum să carantinezi zona metropolitană de Capitală? Nu poți opri oamenii să circule, să-și rezolve probleme administrative, să muncească. Adică să trăiască! Haosul de la guvernare întrece orice limita! Nu mai au nicio fărâmă de discernământ! Toate deciziile sunt pompieristice și împotriva oamenilor! ”, a adăugat aceasta.