Senatorul Călin Popescu-Tăriceanu anunţă că Pro România susţine deschiderea tuturor afacerilor, cu testare permanentă a celor care lucrează acolo.

„Toate restricţiile acestea pe care Guvernul PNL le impune mediului de afaceri afectează aproape în totalitate companiile mici. Mici cafenele, restaurante, făbricuţe. Toate cu proprietari români. Oare în marile lanţuri de magazine nu circulă virusul? Oare nu putem lua aceleaşi măsuri de siguranţă şi în micile restaurante sau cafenele pentru a le ţine deschise şi a nu lăsa oamenii pe drumuri în prag de iarnă? Noi, la Pro România, am hotărât ca în programul anticriză să propunem deschiderea tuturor afacerilor, cu măsuri de protecţie, cu testare permanentă a celor care lucrează acolo. Soluţia închiderii este o excepţie nu o regulă şi se aplică doar acolo unde se dezvoltă focare", scrie Tăriceanu pe Facebook.

El afirmă că, în urma programului de granturi destinat ajutorării celor 20.000 de firme din HoReCa, doar 6.000 dintre acestea au beneficiat.

„Vorbesc cu mulţi oameni din HoReCa. Aceştia sunt la capătul puterilor şi odată cu ei şi un segment economic care dă de mâncare la sute de mii de români. Este o tragedie, iar măsurile pe care le ia guvernul PNL sunt doar de faţadă, mai degrabă pentru a păcăli românii că fac ceva decât pentru a da o reală mână de ajutor. Cazul IMM Invest îl ştiţi. Astăzi vă spun despre mult lăudatul program de granturi. Guvernul a alocat 350.000.000 euro care ar trebui să ajute cele 20.000 de firme din HoReCa. Suma s-a cheltuit în primele 6 minute de la începerea înscrierii şi de ea au beneficiat cei care au fost cei mai rapizi, adică 6.000 de firme! Ce o să se întâmple cu celelalte 14.000 de companii, doar Dumnezeu ştie", a afirmat Tăriceanu, conform Agerpres.


Despre autor:

Lorena Martin
 Lorena Marin este redactor de beauty și skincare. Ea s-a alăturat echipei 9AM de când se află pe băncile facultății. Tot atunci a început să colaboreze și cu publicația Kudica.ro. Tânăra este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, licențiată în publicitate, autoare a lucrării de diplomă „Particularități ale publicității make-up-ului contemporan”.
Mai multe

Ultima actualizare: 24 Octombrie 2020 - 04 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.