"Am facut o analiza personala a alegerilor. Pot sa spun ca cel putin campania pe care eu am facut-o noi a fost pro-europeana, dar aceasta campanie nu a avut niciun ecou. In marea de mesaje care au fost calate strict pe Romania si pe realitatea romaneasca, mesajele despre Europa au ramas fara ecou. Asta este prima mea concluzie, anume ca oamenii sunt in continuare mult mai interesati de ce se intampla in politica romaneasca decat ce se intampla in politica europeana.
Cred ca acest vot a fost un vot clar de adversitate fata de coalitia PSD-ALDE dar in special demonizarea lui Liviu Dragnea, care a fost un fel de Al Capone, inamicul nr.1 in Romania, a dus la un vot emotional fara precedent. ALDE fiind partener de coalitie si un partener care nu avea aceeasi forta ca PSD, fiind un partid mai tanar si mai mic, a decontat mai mult", a spus Nicolai pentru stiripesurse.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro