”Vad tot mai multe reclame bazate pe supozitia ca ne e dor de comunism. La cinema, reclama Pepsi sarbatoreste ”50 de ani de spirit liber in Romania”, printr-un clip cu masini de militie si cofetarii din epoca de aur, cu perdelute. Inteleg ideea de marketing: consumatorii ”traditionali” de Pepsi au sarit de 50 sau 60 de ani si isi aduc aminte de tinerete. Dar genul asta de publicitate ramane obscena. Din cate stiu, exista o lege care interzice propaganda pentru nazism si comunism. Nu poti face broderii sentimentale pe seama unui regim care a inclus, la pachet, Securitatea, Procuratura, Militia, munca fortata, deportarile, gulagul, fenomenul ”Pitesti” si procesele staliniste” a scris azi fostul demnitar pe Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Iveco are un nou șef care a lucrat în trecut pentru Volvo și Daimler-Chrysler
Sursa: wall-street.ro