”Vad tot mai multe reclame bazate pe supozitia ca ne e dor de comunism. La cinema, reclama Pepsi sarbatoreste ”50 de ani de spirit liber in Romania”, printr-un clip cu masini de militie si cofetarii din epoca de aur, cu perdelute. Inteleg ideea de marketing: consumatorii ”traditionali” de Pepsi au sarit de 50 sau 60 de ani si isi aduc aminte de tinerete. Dar genul asta de publicitate ramane obscena. Din cate stiu, exista o lege care interzice propaganda pentru nazism si comunism. Nu poti face broderii sentimentale pe seama unui regim care a inclus, la pachet, Securitatea, Procuratura, Militia, munca fortata, deportarile, gulagul, fenomenul ”Pitesti” si procesele staliniste” a scris azi fostul demnitar pe Facebook.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro