„Survivor România” emisiune care a adus audiențe uriașe postului TV Kanal D în prima parte a anului, surclasând PRO TV și Antena 1 pe segmentul de difuzare, nu va mai fi la trustul turcesc, spun surse din cadrul stației deținute de Doğan Media International SA.

Kanal D ar putea rămâne fără Survivor. Postul TV care ar putea prelua emisiunea

Surse apropiate Kanal D, citate de paginademedia.ro, spun că emisiunea cu care trustul de televiziune turc Doğan a trecut de multe ori peste PRO TV și Antena 1 va fi la alt post de televiziune. Subiectul a fost adus în discuție și la ședința CNA de miercuri, când Cristina Pocora l-a abordat direct pe reprezentantul Kanal D.

„Citeam în presă că acest format ar fi luat de CME (companie care deține PRO TV).”

„Nu îl mai facem noi (n.r. formatul), îl vor colegii noștri. Dacă l-au cumpărat, probabil doresc să o facă.”

Formatul pe care posturile se bat a mai fost la PRO TV, în urmă cu șase ani. În toamna anului 2016 a fost difuzat sub numele „Supraviețuitorul”, dar nu a avut succes. Atunci, emisiunea s-a filmat în Filipine și a fost difuzată inițial de la 20:30, apoi mutată la 22:00.

Detalii despre emisiune

În 2019, Kanal D a anunțat că preia „Survivor”, respectând șablonul show-ului „Exatlon”. „Survivor România” este o variantă românească a „Survivor Turkey”, format turc derivat din reality show-ul „Survivor”. Versiunea românească a fost lansată în data de 18 ianuarie 2020 pe Kanal D România. Victoriosul a câștigat un premiu în valoare de 250.000 de lei, aproape 50.000 de euro.

Emisiunea debutează cu un număr de 20 de concurenți, 10 vedete și 10 oameni obișnuiți, împărțiți în două tabere: Faimoși și Războinici. Pe parcurs, după ce în joc rămân mai puțin concurenți, se adaugă în fiecare echipă câte unul sau doi alți aventurieri.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 13 Octombrie 2021 - 11 : 10

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.