Revoltat de trecătorii care aruncă resturi pe stradă în timpul pandemiei de COVID-19, Ludovic Franceschet, un lucrător la salubritate din Paris, a apelat la TikTok pentru a-şi transmite mesajul: aruncaţi gunoiul la tomberon.

În mod neaşteptat, bărbatul de 45 de ani a devenit o celebritate a culturii tinerilor, prin videoclipuri filmate cu încetinitorul în care apare măturând grămezi de gunoi, dansând şi făcând apeluri pline de însufleţire în care îi îndeamnă pe concetăţeni să păstreze planeta curată.

Contul său de TikTok are 59.000 de urmăritori, 608.000 de „like-uri'', iar unele dintre înregistrările pe care le-a publicat au fost vizionate de sute de mii de ori.

Joi, în timp ce Franceschet muncea în cartierul Les Halles, din centrul Parisului, cu mătura şi căruciorul de mână, un tânăr s-a întrerupt din servitul mesei şi l-a întrebat: „Tu eşti tipul de pe TikTok?''

Franceschet a povestit că încă de la vârsta de 7 ani aduna resturi de ţigări din grădina familiei şi pungile de hârtie aruncate de oameni pe stradă.

Citeste si:
5 motive pentru a vizita Parisul
5 motive pentru a vizita Parisul

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Visul meu este unul simplu, să avem o planetă curată''

Anterior, acesta a lucrat ca îngrijitor al pacienţilor cu cancer şi adulţilor cu autism. Colectarea gunoiului este însă chemarea lui cea adevărată. „Visul meu este unul simplu, să avem o planetă curată'', a declarat acesta pentru Reuters.

Lucrează în ture de şapte ore şi, după ce plăteşte taxele, îi mai rămân 1.500 de euro pe lună, a spus el.

În pandemie, întrucât servitul mesei la restaurante şi cafenele este interzisă, multe persoane cumpără mâncare la pachet. Acest lucru a dus la o creştere a volumului de gunoi de pe străzi, iar Franceschet a avut mai mult de muncă.

Şi-a făcut debutul în rândul vedetelor TikTok când şi-a dat seama că nu este suficient doar să strângă gunoiul, ci să şi educe tinerii în ceea ce priveşte datoria lor civică.

Citeste si:
Cum poți deveni angajatul Oanei Zăvoranu! Anunțul făcut de soția...
Cum poți deveni angajatul...

Am făcut nişte videoclipuri. Au primit 100 de aprecieri, aşa că mi-am spus: 'Uau, să încercăm să facem mai mult'. După care mi-am dat seama că mesajul ajunge la tânăra generaţie'', a spus acesta, potrivit Agerpres.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.