Netflix a încheiat anul 2020 cu un profit net de 2,761 miliarde dolari, cu 48% mai mare faţă de cel din anul anterior, şi a depăşit pentru prima dată 200 de milioane de abonaţi.
Ca urmare a faptului că lumea a petrecut mai mult timp în casă, din cauza pandemiei, compania a câştigat 37 de milioane de utilizatori cu plată pe parcursul anului trecut. Astfel, Netflix avea un total de 203,7 milioane de abonaţi la finele lui 2020, cel mai ridicat nivel din istoria sa, impulsionat în parte şi de un puternic avans pe piaţa internaţională.
Această creştere s-a produs în pofida unei majorări semnificative a concurenţei, odată cu intrarea pe piaţă a unor actori mari precum Disney, care, de asemenea, a consemnat un mare succes cu platforma sa digitală. Netflix a încasat pe parcursul anului aproape 25 de miliarde de dolari, faţă de 20,1 miliarde dolari în 2019, iar în ultimul trimestru a facturat 6,644 miliarde dolari, comparativ cu 5,467 miliarde dolari cu un an înainte.
În perioada octombrie - decembrie 2020, compania californiană a obţinut un profit net de 542 milioane dolari, inferior celui de 587 milioane dolari din perioada similară a anului anterior şi sub aşteptările pieţei.
Totuşi, investitorii au primit "cu braţele deschise" anunţurile companiei, ale cărei acţiuni s-au apreciat după publicarea rezultatelor, la închiderea bursei. În operaţiunile electronice de după încheierea sesiunii bursiere, titlurile Netflix au câştigat peste 12%, după ce încheiaseră ziua cu o apreciere de 0,76%.
Compania a anunţat că are în prezent peste 500 de titluri în postproducţie sau gata de lansare, iar planul este să ofere cel puţin un nou film original pe săptămână, în 2021. În plus, Netflix a anunţat că nu va mai avea nevoie de finanţarea externă pentru operaţiunile sale zilnice şi că ia în calcul un program de răscumpărare de acţiuni pentru a da profituri acţionarilor săi, ceva ce nu mai face din 2011, potrivit Agerpres.
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
#GreenEnergy4Everyone – Claudiu Butacu: informarea, soluția pentru prosumatori
Sursa: green.start-up.ro
-
Digital Banking Scorecard: Beneficiile tehnologiei față în față cu nevoile...
Sursa: futurebanking.ro
-
Unilever separă branduri de înghețată ca Ben & Jerry's şi Magnum într-o nouă...
Sursa: wall-street.ro
-
O nouă despărțire în showbiz? Mario Fresh și-a șters toate pozele cu Alexia...
Sursa: kudika.ro