Snoop Dogg a primit un bonus consistent pentru a fi vedeta unei reclame ce durează 60 de secunde, a unui serviciu de livrări.
Noua reclamă care îl are ca protagonist pe Snoop Dogg a fost vizualizată deja de peste 7 milioane de persoane pe YouTube, iar la începutul acestuia, artistul poate fi auzit când spune că ”i s-a luat” de melodia celor de la Just Eat.
Artistul vine cu propria melodie pentru a face lucrurile mai interesante, iar reclama pe care a făcut-o și care durează doar un minut i-a adus nu mai puțin de 6,5 milioane de dolari în cont.
”Snoop e un caracter legendar, astfel că negocierile au durat ceva și a fost nevoie de bani mulți pentru a pune lucrurile la punct. Însă să-l avem în această reclamă nu doar că ne-a adus vânzări crescute, dar a și întărit brandul”, arată reprezentanții serviciului de livrare.
”Oamenii pur și simplu au luat-o razna pe rețelele sociale, e de departe cea mai populară reclamă pe care a lansat-o Just Eat”, mai arată aceștia.
La final, vorbim despre o afacere din care au beneficiat toate părțile implicate. Just Eat are parte de mai multă recunoaștere, iar Snoop Dogg are o servietă de bani pe care să-i pună în cont.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Go big or Go home: cum să te extinzi în Silicon Valley ca firmă din România
Sursa: start-up.ro
-
Google Green Light este soluția software care poate fluidiza traficul în România
Sursa: green.start-up.ro
-
Se vor scumpi produsele Sabon din cauza războiului din Fâșia Gaza? Răspunsul...
Sursa: retail.ro
-
Construind poduri, nu ziduri: Ghid pentru a dezvolta relații sănătoase
Sursa: garbo.ro
-
România a avut cea mai mare rată a inflației din UE în februarie
Sursa: futurebanking.ro
-
Tarot online: Se teme că te poate pierde?
Sursa: kudika.ro
-
Ministrul Energiei: Reactorul nuclear de la Doicești va fi cu 20-30% mai...
Sursa: wall-street.ro