Snoop Dogg a primit un bonus consistent pentru a fi vedeta unei reclame ce durează 60 de secunde, a unui serviciu de livrări.
Noua reclamă care îl are ca protagonist pe Snoop Dogg a fost vizualizată deja de peste 7 milioane de persoane pe YouTube, iar la începutul acestuia, artistul poate fi auzit când spune că ”i s-a luat” de melodia celor de la Just Eat.
Artistul vine cu propria melodie pentru a face lucrurile mai interesante, iar reclama pe care a făcut-o și care durează doar un minut i-a adus nu mai puțin de 6,5 milioane de dolari în cont.
”Snoop e un caracter legendar, astfel că negocierile au durat ceva și a fost nevoie de bani mulți pentru a pune lucrurile la punct. Însă să-l avem în această reclamă nu doar că ne-a adus vânzări crescute, dar a și întărit brandul”, arată reprezentanții serviciului de livrare.
”Oamenii pur și simplu au luat-o razna pe rețelele sociale, e de departe cea mai populară reclamă pe care a lansat-o Just Eat”, mai arată aceștia.
La final, vorbim despre o afacere din care au beneficiat toate părțile implicate. Just Eat are parte de mai multă recunoaștere, iar Snoop Dogg are o servietă de bani pe care să-i pună în cont.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
Garanti BBVA își lansează un chatbot
Sursa: futurebanking.ro
-
Grindeanu a anunțat când se va putea circula pe prima porțiune din Autostrada A7
Sursa: wall-street.ro
-
Unele femei confundă dragostea cu ciorba…
Sursa: kudika.ro