Groupe Societe Generale isi reconfirma pozitia de lider in privinta ofertelor catre consumatorii tineri din Romania, in urma obtinerii trofeului Cea Mai Prietenoasa Banca pentru Tineri in 2016, in cadrul celei de-a II-a editii a galei „Mastercard Bank of the Year”, desfasurata joi, 16 martie, la Muzeul National de Arta.
Evaluarea candidaturilor s-a facut, in primul rand, dupa numarul de produse dedicate tinerilor: banca cu cele mai multe astfel de produse a primit 5 puncte, urmatoarea clasata – 4 puncte si tot asa, in ordine descrescatoare. La departajare, a contat semnificativ si oferirea unor dobanzi preferentiale pentru tineri (criteriu care a primit 5 puncte) sau inexistenta unei astfel de oferte (zero puncte). De asemenea, s-au clasificat aplicatiile inscrise in functie de numarul de sucursale deschise in campusuri universitare, reducerea comisioanelor pentru tineri si alte beneficii acordate acestei categorii de clienti.
BRD – Groupe Societe Generale a obtinut cel mai mare punctaj, ceea ce reprezinta inca o certificare a eforturilor sale, de-a lungul anului 2016, pentru a veni in intampinarea nevoilor tinerilor consumatori.
„In ultimii ani, increderea noastra in tineri a fost demonstrata, pe de o parte, prin parteneriatele incheiate pentru sustinerea unor prestigioase competitii in domeniul tehnologiei si al antreprenoriatului, vizand domenii de varf precum robotica. Pe de alta parte, pentru a ne apropia de consumatorii tineri, avem agentii deschise in toate marile centre universitare, iar prin serviciile dedicate lor am atras peste 40.000 de clienti noi, studenti si liceeni, in 2016”, a declarat Directorul general adjunct al BRD, Gheorghe Marinel.
Aplicatia inscrisa de BRD – Groupe Societe Generale in competitia „Mastercard Bank of the Year” din acest an a avut doua componente: politica bancii de responsabilitate sociala indreptata catre tineri, respectiv trecerea in revista a serviciilor dedicate acestui segment de consumatori.
Cătălin Bordea și Nelu Cortea, petrecere după câștigarea marelui...
Din prima categorie face parte platforma MINDCRAFT – development kit by BRD, sub umbrela careia, incepand din 2016, se regasesc proiecte adresate tinerilor pasionati de inovatie in tehnologie si business precum:
BRD FIRST Tech Challenge – cea mai mare competitie nationala de robotica care incurajeaza liceenii sa utilizeze principii de inginerie in robotica (total de 800 de elevi participanti, din 53 de echipe);
MINDCRAFT HUB la Universitatea Politehnica din Bucuresti – laborator de robotica in care elevii si mentorii lor beneficiaza de spatiu de lucru pentru construirea robotilor;
Sustinerea acordata echipelor de robotica: AutoVortex (medaliata cu aur in competitii internationale) si heRObotics (finalista a competitiei ZERO Robotics – organizata de NASA, Massachussetts Institute of Technology si Agentia Spatiala Europeana);
15 banci, amendate de ANPC cu peste 500.000 de lei
Programe de dezvoltare a spiritului antreprenorial al tinerilor – parteneriat cu Innovation Labs – accelerator de business in care tinerii sunt pregatiti sa-si dezvolte ideile inovatoare;
Programe locale: burse, workshopuri si cursuri de pregatire pe teme din domeniul bancar pentru lucrarile de licenta/dizertatie (sub indrumarea managementului BRD).
In privinta serviciilor pentru tineri, atuurile BRD – Groupe Societe Generale au constat in:
- reteaua de agentii din 12 centre universitare ale tarii si faptul ca, la fiecare inceput de an scolar si universitar, timp de 3 luni, este prezenta in 60 de institutii de invatamant cu standuri dedicate, de unde tinerii pot obtine informatii despre servicii si isi pot deschide un cont pe loc
- gama foarte variata de produse pentru tineri: conturi de economii (Atustart, Atusprint si Atucont); carduri de debit (ISIC, Sprint, Maestro Universitatea Bucuresti); credite (Work & Travel, Credit 10, Creditul pentru studii, creditul UMF Iasi); pachete de produse si servicii (SPRINT PE+ si STUDENT PE+); asigurari, fie cu o componenta investitionala pentru studii (Eduplan), fie atasate cardurilor (Confort).
Programul Noua Casă continuă și în 2023. Anunțul făcut de...
Faptul ca nu se percep comisioane – nici pentru analiza dosarului, nici pentru administrarea lunara si nici pentru rambursare anticipata – este un alt avantaj al creditului. Singurul cost al imprumutului este dobanda preferentiala: 3,9% + Robor 6M.
De asemenea, procesul de analiza si acordare a creditului este imbunatatit prin reducerea documentelor solicitate solicitantului, deoarece verificarea statutului de student, durata studiilor si valoarea taxei de scolarizare se realizeaza direct cu UMF Iasi, in baza parteneriatului incheiat.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro