Carrefour, cel mai mare retailer european, a raportat în trimestrul trei cel mai solid avans al vânzărilor, cel puţin din ultimele două decenii, datorită performanţelor mai bune de pe pieţele sale cheie din Franţa, Spania şi Brazilia.
De asemenea, grupul francez a anunţat miercuri că este în grafic cu realizarea planului de relansare pe cinci ani, anunţat în 2018, şi destinat reducerii costurilor şi dezvoltării ofertei online, pentru a contracara concurenţa din partea rivalilor online, cum ar fi Amazon. De asemenea, compania îşi extinde reţeaua de magazine de proximitate, pentru a-şi reduce dependenţa de hipermarketuri.
„Vânzările Carrefour în trimestrul trei reflectă evoluţia excelentă la nivel de grup, confirmând succesul planului de transformare", a afirmat Alexandre Bompard, preşedinte şi director general.
Vânzările grupului au urcat în perioada iulie-septembrie 2020 la 19,69 miliarde de euro (23,27 miliarde de dolari).
La magazinele deschise de peste un an, vânzările au urcat cu 8,4% în trimestrul trei, faţă de un avans de 6,3% în precedentele trei luni. A fost cea mai bună performanţă a Carrefour de cel puţin două decenii.
Per ansamblu, Carrefour a continuat să beneficieze de cererea solidă de alimente în timpul pandemiei de coronavirus (Covid-19) şi de reducerea preţurilor în Franţa.
Vânzările la hipermarketurile franceze ale Carrefour au urcat cu 2,5% în trimestrul trei, faţă de un declin de 3,6% în precedentele trei luni.
În Brazilia, a doua mare piaţă a Carrefour după Franţa, vânzările au crescut cu 26% în trimestrul trei, faţă de un avans de 14,9% în precedentele trei luni.
Până la finalul acestui an, compania are ca obiectiv economii de costuri de trei miliarde de euro, pe bază anuală, faţă de ţinta precedentă, de 2,8 miliarde de euro.
În România, Grupul Carrefour oferă clienţilor săi multiple posibilităţi de a face cumpărături, atât în cele peste 370 de magazine din ţară, cât şi prin portalul unic www.carrefour.ro şi platforma Bringo, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store, în 24 de oraşe, menționează Agerpres.
Cum se înțelege Mike cu fiica Iuliei Albu. Concurenta de la America...
Despre autor:
Valentina Podgorneac este absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București, iar de mai bine de un an face parte din familia 9AM. Iubește să știe tot ce mișcă, să fie informată, și la rândul ei, să informeze și pe alții, deoarece un om informat este un om puternic. Pentru ea, scrisul nu este doar o pasiune, ci un stil de viață.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Pregătiri de Iepuraș: Cele mai frumoase 20 de piese vestimentare pentru...
Sursa: kudika.ro
-
Băncile europene au avut un an record în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
S-a deschis încă un mall în România: peste 100 de milioane de euro investiți...
Sursa: retail.ro
-
Vrei o mașină puternică? Sunt șanse mai mari să ajungi cu ea în șanț
Sursa: wall-street.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro