Campania "Nu da scroll vieții" atrage atenția asupra oboselii mintale cauzate de consumul excesiv de conținut digital.

Într-o lume dominată de notificări și scroll infinit, o inițiativă revoluționară atrage atenția asupra epuizării digitale. Campania "Nu da scroll vieții", susținută de Marius Manole, Ana Morodan, Damian Drăghici și Flavia Barbu, îndeamnă la reflecție asupra oboselii mintale cauzate de expunerea continuă la conținut digital.

Ana Morodan, fondatoarea VirtuWell, a fost printre primii care au deschis discuția despre sănătatea mintală digitală în România. Ea împărtășește experiențele personale și subliniază importanța lucidității într-o lume obsedată de performanță și filtre. Mesajul său a devenit un punct de sprijin pentru generațiile care cresc în mediul digital...

Campania desfășurată online timp de patru săptămâni, a atras atenția asupra fenomenului "Brain Rot", subliniind necesitatea conștientizării impactului negativ al consumului excesiv de conținut digital. Peste 270.000 de oameni au fost deja atinși de mesajele transmise de cei patru ambasadori...

Dan Panciu, CEO și fondator FDP, subliniază importanța momentelor de conștientizare colectivă și colaborarea cu VirtuWell, care a reușit să traducă aceste momente în mesaje autentice și relevante. Campania "Nu da scroll vieții" ne provoacă să ne păstrăm cât mai mult în prezent...

Continuă să citești


Despre autor:


Ultima actualizare: 5 August 2025 - 01 : 08

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.