Un sondaj realizat în colaborare cu The Harris Poll dezvăluie cum tinerii din Generațiile Z și Millennials își combat stresul prin gustări surprinzătoare. Studiul State of Snacking, ce analizează comportamentele a mii de consumatori din 12 țări, arată o tendință crescândă de a folosi gustările ca un limbaj al iubirii.
71% dintre consumatorii globali consideră că împărtășirea gustărilor reprezintă limbajul iubirii, cu o creștere semnificativă față de anul precedent. Această tendință este mai evidentă în rândul Millennials și Gen Z, care văd gustările ca o metodă de conectare și de exprimare a grijii de sine.
64% dintre consumatori aleg gustările pentru a se conecta cu ceilalți, iar 93% reușesc să găsească întotdeauna gustarea potrivită pentru a o împărți. Gustările devin astfel un simbol al grijii față de propria persoană și al îmbunătățirii stării de spirit.
Mondelēz International, cu branduri renumite la nivel global, sprijină această tendință, oferind snack-uri în 150 de țări. Compania, cu venituri de 36,4 miliarde de dolari în 2024, continuă să fie un lider în domeniul snacking-ului...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro