Află cum va evolua sectorul alimentar și retailul european în următorii ani, influențat de tendințe inovatoare și sustenabilitate.

Descoperă cum economisirea gospodăriilor europene a atins noi culmi post-pandemie, influențată de inflația prelungită. Studiul Savills sugerează că reducerile dobânzilor de către Banca Centrală Europeană ar putea stimula cheltuielile...

Într-o Europă ce se luptă cu tensiuni geopolitice și inflație, analiza detaliază tendințele care vor schimba cumpărăturile și alimentația până în 2025. Comerțul electronic va cunoaște o creștere impresionantă, cu un avânt de 49% între 2024 și 2028...

Preferința pentru livrările rapide și personalizarea prin inteligența artificială sunt în creștere. Retailerii explorează noi modalități de satisfacere a cerințelor consumatorilor, iar giganții precum Tesco investesc în AI pentru a îmbunătăți experiența cumpărătorilor...

Restaurantul fast-food și experiențele culinare unice câștigă teren, în timp ce strategiile omnichannel și sustenabilitatea devin priorități. Lanțuri precum Wendy's și Krispy Kreme se extind în Europa, iar Big Mamma Group se concentrează pe luxul accesibil...

Citește mai mult


Despre autor:


Ultima actualizare: 6 Ianuarie 2025 - 01 : 01

Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.